walking cloud

petak, 20.03.2009.

iz daha

Ibrahimović, Vidić, Vučinić i Da Silva.
Sve balkanske veličine., stadionski junaci etera i milijuna.
Srijedom igraju jedni protiv drugih, za četvrtfinala.
Ne volim nogometaše sa frizurom koju ima Berbatov..,
rajf, lastik i trakica., podsjećaju me na Boška Balabana.
Ne znam zašto., a i bolje., ali da ne odlutam., jedno je sigurno.
Balkanci vrijede milijune.
Slavica se razvela u 58 sekundi našeg vremena.,
praktična Hrvatica., da ne zakasni na tenis u Umag ili na sok u Rijeku.
...a da potvrdi tezu o balkancima koji vrijede milijune., ....
Slavica čak i deseterostruko više od balkanskih nogometnih zvijezda zajedno., sa Ronaldom
Tottiem i sucima., i još deseterostruko toliko.
Gadno će poskupjeti gorivo u Formuli 1.
I sigurnosna oprema za vozače., ali i za muževe i imovinu..
Mi Hrvati , ja od majke Istrijanke i od oca lale.,
i mi Balkanci., ...
Skačemo u vis., već tri godine bez premca., mi i ona.
Blanka predivna Vlašić.
I onaj Kostelić, sa gitarom, sada i on hoće globus.
Svjetski prvaci, rekorderi, najbolji strijelci i prvakinje.
Osvajači teniskih turnira, plivači sa medaljama., Jovanović i Milošević..,
balkanska je rasa vrijedna milijune.
Naši su saborski zastupnici naravno iznimka od pravila.
Precjenjeni kao wellness centri.
Ispod demagogije i iznad hipokrizije, jadni smo, ljudi moji,..jadni.
Što nas vode i navode toliko nesposobni za vladanje
ovom krasnom zemljom.
Tamo ništa ne vrijedi tih petnaest kuna
Sanaderovih pića za sve prisutne, ali ne na račun proračuna.

A time is not a energy to waste....
rekao bih na stranom jeziku da naglasim dramatičnost.

Bočica sa mirisom Londona i žvakaćih guma
razbila se u kadi.. I iscurila.
Kao što su prije toga curili sati.
Bura je vjetar iz tog smjera, odakle i miris...,
ali aromatičnim se uljima branim od nelagode.
Majstorica je u gradu na sedam brda.,
ja sam naslonjen na pijane izjave ljubavi jedne pomalo mlade i naivne djevojke.
Zar ne zna da je ljubav opasno oružje.
Milijunaš sa ulice, miris jeftinih ženskih parfema i sipka kiša
jedan su moj dan obilježili svojim bojama.
Vraćam se u more., bez obzira na doktorske sugestije.,
sol je hrana za ispucalu kožu,
a tišina mora jastuk.

- 22:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.