walking cloud

utorak, 06.01.2009.

Always Forever Now


Uvijek Zauvijek Sada.

..., tako bih je preveo.
Jednu pjesmu koja upravo izlazi iz zvučnika.
I sada kada sam za taj naslov zapeo.,
dugo ću još o njemu razmišljati.
Čini mi se opet kao predivan stih o nekome
koga se očajnički želim riješiti ..,
ili čiji želim biti....,
uvijek.,
zauvijek i sada.

Danas se kroz moj krvotok provukla i sreća..,
tortilje od kukuruznog brašna
i sitno nasjeckane jarko crvene
i neprirodno zelene velike paprike iz velikih
šoping centara..., između ostalog.
Priča o Blekijevom novom automobilu u kojemu
svako sjedalo ima svoj grijač.,
Nova Europa., knjiga Michael Palina..,
i jedan naslov koji je došao u naše kino.,
a ostao mi je u krvotoku zapamćen još od Motovuna,
prije nekoliko godina.
Ponedjeljci na suncu..., se zove., taj film.

A kako je danas dan nekog drugog imena
neću se na Ponedjeljku ni zaustaviti..
nego ću se radije vratiti na Nedjelju.
Tim sam se svetim danom štitio od odrastanja,
odrastajući pritom najviše..,
a moja je partnerica, tada djevojčurak
danas žena koja mi nedostaje.
Sjetila me danas.., svojom nepogrešivom memorijom
mjesta gdje stanuje tišina...,
jedne moje tajne koja će to i ostati,
sve čarolije koja ne nestaje i bogatstva koje posjedujem.

Ja sam dio plemena u kojemu svi imaju krila.,
iako su ih neki zaboravili upotrebljavati.,
no, ipak ., ostali dovoljno su jaki da ih mogu nositi.
Prijateljstvo je jato
u savršenoj formaciji za let.

- 20:55 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.