walking cloud

srijeda, 24.12.2008.

...hipotetski

Jedno sunčano Nedjeljno jutro., ne tako davno
prošetao sam se niz ulicu ne bi li među ponuđenim kandidatima
za posao gospodarenja mojim životom odabrao jednoga
kojemu ću dati posao.
Izabrao sam kandidata na natječaju koji je finaciran mojim novcima.,
osigurao mu dobru plaću., još bolju mirovinu.,
tisuće suludih privilegija., jeftiniji benzin i hranu.,
večere u skupim restoranima., avionske karte, hotele.,
bukete cvijeća i poklone i postavio ga da gospodari mojim novcem,
zdravljem i sudbinom.
Nisam loš direktor., ni blag, ni strog.,
ali ovo stanje danas zahtjeva retrospekciju.
Ja radim i pola svoje zarade dajem svom zaposleniku.
On on toga dobro živi., sve je deblji u struku...,
potrebno mu je sve više tjelohranitelja da ga štite.,
a i njih ja plaćam.
Mirovinu sam mu osigurao, bez obzira koliko radio.,
božićnicu također.
Mojim novcem on plaća i časti svoje prijatelje..,
putuje i luksuzno živi.
Kupuje skupe satove .
Sve bi to bilo u redu..,
da se ja osjećam sigurno, sretno i bogato.,
jer njegov je posao da mi to omogući.
To nije tako, pa zaključujem da on ne radi dobro svoj posao.
Laže.
Krade.,
i uzaludno troši moj novac.
Stoga., da ne duljim :
gospodine Premijeru .,
sa poštovanjem, naravno
uručujem vam neopozivu ostavku.

- 16:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.