walking cloud

srijeda, 24.12.2008.

...tridesete

U tridesetima je sasvim o.k.
Jednako sam mlad., jednako star
i jednako jako ne volim brijanje.
Iako se poslije puno bolje osjećam.
Majstorica kaže da neću postati ništa pametniji,
pa pedantno katalogiziram znanja pokupljena do sada.
Umijeće pretvaranja svijeta u slow motion
i jezik nekih životinja .., između ostalog.
Tridesete su stvarno o.k.
Seksualni život mi je jednako životan kao i u dvadesetima,
osim što se sada može zabunom shvatiti kao kompleks.
Društveni također., život.
Živ je jer sam i ja živ..,
otkucava u komentarima ispod postova,
nepročitanoj elektronskoj pošti
i kratkim, ali slatkim porukama na zaslonu mobilnog telefona.
Ništa naročito., te tridesete.,
samo se puno ozbiljnije pitam
tko je majka moje djece?

- 13:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.