walking cloud

nedjelja, 15.06.2008.

Stala je kiša!

" Odustani od kapi.
Postani ocean. "
filozof Rumi



Otići ću na more.
To je moja crkva, a danas je Nedjelja.
Negdje se moram i moliti.
Al' prije toga u svoj dvorac. Moram nahraniti konje, da mi kočije ne zahrđaju.
Na zvoniku Huma, najmanjeg grada na svijetu, ptice su svojim govnima prekrile drveni pod.,
pa se svojim jutarnjim pjevom, pošteno iskupljuju.
Sreća je kada ujutro samome sebi izjaviš ljubav.
Pogotovo ako dugo već nikome nisi.
U moru će me srce pratiti, a tijelo će napokon dobiti dodir.
Mojoj koži nedostaje druga koža.
I kada glavu uronim u tišinu, nekoliko će posljednjih balončića zraka škaljivo iskliznuti iz mojih uha i na neko ću vrijeme otići od vas.
Tamo gdje je nestajem.
I ti nestaješ.
Gdje sreća ne postoji.
Jer ne postoji ni tuga.
A gdje sam savršeno svijestan sebe.


Jer ja sam more.
I svemir.
Od soli i kamena, izvana.
A od snova i vatre iznutra.

- 10:51 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.