walking cloud

petak, 18.04.2008.

Dočekao sam Malog princa

Umoran sam.
I zadovoljan. Za sreću trebam još neke sastojke.
Evo me nakratko, nekima nedostajem, neki i meni nedostaju, a i pitam se je li Helix ostvarila svoj projekt.
Kako je u Splitu, je li gušt davati autograme i je li oko ozdravilo..,no, još nekoliko dana nemam vremena otkriti.
Mobitel već zvoni, nije lako ostvarivati svoje snove.
A ni prizivanje čuda nije bezazlen posao.

Upoznao sam divne ljude, i one manje divne.
Nedostajete mi, sudbina ne pita za nostalgiju .., Mali se princ javio. Iako je na meni bio red.
Sada kada sam ga dočekao, biti ću još i mirniji.

Malo nas stvari razlikuje, tek pokoje slovo ili broj..., žurim, nije moj stil, ne zamjeri...,
dugo sam te čekao, a ni to nije moj stil.
Nije dobro kada živiš svoje snove, a na kraju dana nisi potpun.

- 22:53 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.