walking cloud

nedjelja, 30.03.2008.

Ne zaboravi naslov..(podsjetnik)

Nedjeljno sunce kroz duplo prozorsko staklo sobnog prozora grije mi podlaktice, a lice još uvijek skrivam iza staromodnih zavjesa.
Sjene na zidu veoma su slične sjenama na zidu jednog podrumskog stana na Kustošiji, sa druge strane pruge, kod Ivanke i Stanka...., što me podsjeća ...., da želim pisati o energiji, ali bez da spominjem riječ energija.

--Moram se poslužiti, opet, imenima, jer svako od tih imena sadrži najmanje 36 stupnjeva topline .
---Moram se i dotaći Sunca, Snova, LJubavi i još kojekakvih metafizičkih pojmova, iz istog razloga.
---- I napokon , moram se dotaći divova, vila, princeza i kraljeva, jer njihovu snagu ne može nitko poreći

Busha, Farmu, rad Nedjeljom, Bajsa, Sanadera, Nikolinu Pišek i ogroman novac uložen i bezobrazno izgubljen da bi se neke silikonske kreature tjedan dana osjećale kao zvijezde, ne radeći ništa osim ogovaranja ne želim u svojoj glavi više, pa ih ovim putem od sebe odašiljem.
Na dušu privatnih televizija i sabora koji sam i ja birao.
Jer....., u mojemu svijetu Ivanka i Stanko cijeli život rade zajedno, imaju unuke i praunuku, Četvrtkom idu na ples, a Subotom na izlet.
On pije gemišt, a ona je prava dama. Prije 54 godine nije dala da je poljubi na prvom plesu. On je bio uporan, gazdarica mu je prala i peglala košulje, samo zato jer je ona voljela uredne dečke.
Cijeli su život krojači i cijeli život su zajedno.
Šivaće mašine stoje jedna nasuprot drugoj, na istom stolu.
Tu više ništa ne treba reći.
Anka me poljubila jer se u njenoj obitelji svi grle i "cmaču". I ja sam nju na odlasku, a u mojoj obitelji se to ne radi.
Jučer je jedna princeza kroz slušalicu pokušavala sakriti zvuk vode. Fontana u Zagrebu dugo je boljela nju, pa se valjda boji da će sada boljeti mene.
Netko iz Splita kaže da sam poseban. Ničim izazvan , a toliko poklanja.
Ivo je ( Denisov) jako pristojan dečko, kaže Nataša iz Grada, a moj je Ivo već odavno promijenjenog imena.
Jedna Kika kaže da je njen nećak pomogao, a druga Kika kaže da me poznaje otprije i da želi pomoći.
Libero okuplja vojsku koja čini dobro, Kraljeve Huma željno očekujem, a moja najsjajnija vila još spava.
Kosu, kopčom vezanu u rep, na vratu jedne djevojke sa obrađene fotografije vidio sam pored sebe, ne vjerujući u nevjerovatno.
Ona je isto Ivanka.
Johnny me uputio prema razumijevanju mira, jer sam propustio putokaze, a njegova kćer ne voli mlijeko i mnoge okuse.
Voli moj sirup od bazge.
Jedan mladi romantičar budi se u 4 sata ujutro da bi joj čestitao pola godine zajedničkog držanja za ruke.
I , LJubav , on zna što je leteća najlon vrećica !
Ne pijem kavu, a za "kavu" još nisam spreman, to ćeš razumijeti.
Pozovi me u šetnju.
Vlado i Goga dobri su roditelji dvije tinejđerice. Moj otac nije tako dobar roditelj jedne tinejđerice, nema tu srama.
Jedan osmogodišnji div štiti me svojom veličinom, razmišljam o kući od kamena sa plavim škurama i zdravlju moje obitelji.
Moja koža dugo nije mirisala na ženu, volim slušati ljude i Buru, hrskavo povrće i glazbu.
Umara me što mi je krevet prevelik za mene samoga, odličan sam sugovornik u respektabilnoj lokalnoj tv emisiji, Osjećam, na daljinu, moja Koka je Nedjeljama usamljena, nije blizu mora.
Nekoliko je divnih žena, trenutno u lovu na mene, moj prvi vitez je u ćeliji zarobljen, a štitonoša proboden nožem u leđa.
Umijeće ratovanja može se primjeniti i na umijeće davanja, a miris špinata koji je jučer donijela treća Ivanka danas, susjeda iznad nas, rasplakao me, zbog samo meni jasnog razloga.
Neću ga jesti. U neke sam sudbine siguran.

I na kraju, ako samo zbrojim energije, samo ovdje spomenutih ljudi mogao bih srušiti zatvor i Učku, zaliječiti tri slomljena srca, osvijetliti dva vjenčanja i more dovesti na trg Bana Jelačića. Jednom već jesam.
No, neću.
Proljeće je. Mi smo svi slobodni i ja poznajem Malog princa.
Zamolio me da ga čekamo i njegovo je ime Sven.
Iz plemena Mjesečevih pera.

- 09:51 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.