walking cloud

četvrtak, 21.02.2008.

Evolucija se odvija dok sanjaš

Puno sanjam ovih dana. To je moj način da se riješim stresa i da podsvijest posloži svoje ladice. I kada je tako užasno sam sebičan.
Nije to isprika, svima koje ovih dana ne doživljavam, nego je način da ih ne zaboravim.Sve više uviđam prednosti bloga.

I tako..., moj mikrokozmos...., od agava, interneta, zalazaka sunca i Kafke, ovih se dana kretao bez moje gravitacije.
Nadja se predomislila u vezi s bojom terase. Misli da će smeđa boja bolje pristajati Suncu.
Mirna Berend htjela je ismijati Jarana u Noćnoj mori, ali je ispala glupa. Žalosno.
Debora i Đuli izvukle su me u šetnju. Paola u omiljeni kafić, na bijelu kavu, od koje sam poslije satima nemiran.
Ne podnosim kofein baš najbolje. Ni naše saborske zastupnike.
Doco je napet ovih dana, bivša djevojka mu je cimerica. Nije to baš jednostavno.
Bacaju bombe, ovih dana, kukavice i glasnici pravde, na pekare kod kojih jutrom kupuju kruh i krofne.
Utopiti ćemo se u hipokriziji.
Djevojke vrijedno uvježbavaju plesne korake, vikendima osvajamo neprohodna prostranstva vojnim kamionom, Damir je otišao u zatvor, a Dino i Goga ruše kuću.
Nedostaje mi Noa, Dina i miran noćni san, ne čujem još na lijevo uho, a već sam preskočio dva ronjenja.
Valerija se opet ukazuje, uglavnom sa knjigama u ruci. A ja...., Kafku počinjem, slabije jedem, dogovaram ručak koji bi mi mogao prisjesti, a u snovima ljubujem sa djevojkom iz osnovne škole.
Još nekoliko ovakvih snova i ženim se za neku glumicu iz tv serije


- 18:18 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.