walking cloud

srijeda, 20.02.2008.

Ja sam zapravo materijalista

Danas je pomračina Mjeseca. I prije neki dan je također bila.., nepotpuna, kažu.
U Kolovozu biti će i Sunca.
Mnogi bi drevni narodi sjekli glave i pili toplu čokoladu, a "nama" se smiješi crni američki predsjednik.Ili blijedolika američka predsjednica.
Nafta više nije u modi?
Kod nas je Milanović loše prošao, Kosovo malo bolje, a pronašli smo i dvije djevojčice, izgubljene od odgoja i brižne države.
A imali su i prvi aktualni sat, dobio sam dojam da nešto i rade.., za te povlastice i novce, ovi , naši, ministri nove europe bez znanja ijednog stranog jezika.
što će oni? Šutjeti?
Možda je i meni pomračina. Zdrave pameti.
Milan je odnio bod. Mi imamo i Hrvata iz Brazila.
! Heeej !
Ma, što je to ? Gore tuđi brodovi , lovi se naša riba, nogometne face skidaju čarape na aerodromima.
Povrće je dostiglo cijenu srebra,.A auti se poklanjaju, " šezdeset dana" , i svaki dan.
Nešto tu ne valja,nije da sam skeptik, ali nešto nije u redu, možda zbog pomračine.
Ili jer sve nekako imaju krivi ljudi.


Nije baš tako, vjerovatno pomračina. I upala uha, lijevog.
Ipak, Barca je dala gol, i nije se srušio neboder.
U ovoj je zemlji još uvijek sve u redu.

A ja ljut. Pa pristojno baljezgam po blogu... :)
Uplašile su me ove sijede na bradi.

- 23:47 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.