walking cloud

subota, 02.02.2008.

Ja nisam čovjek, ja sam oblak u hlačama

Početak Veljače. Piro ima rođendan. Ne! Jučer je imao, danas ima Rajko.
A u mome gradu naravno pada kiša. Imam i upalu uha od ronjenja u , ipak prehladnom moru.
No danas je čobanac glavno rođendansko jelo, stisnuti ću zube, a do tada..... ne čini mi se loše ova ideja da započnem sa svojim blogom.
Svakako bolje od tv-a.
Svidjelo mi se pismo o kraju jedne ljubavi--ME, OPEN MINDED, ponadao sam se da ga je možda meni napisala, jer, našao sam dodirne točke i u svom čekanju.....,
ipak, ne vjerujem, nisam te sreće baš prvi dan.
Opet me zaustavlja. Čekanje da se javiš.
a čokoladne proizvode, svih okolnih marketa i butiga, znam već po opipu prepoznati, zatvorenih očiju.

- 13:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.