OSTAVITE EUROPU BEZ TEKSTA!!!!

utorak , 28.08.2012.

Najdraži moji...znam da svi nestrpljivo čekate moje obraćanje pa evo me! Za početak vam se želim zahvalit za sav trud i sav znoj koji ste uložile u sve ovo! Ja neću puno dužiti, reći ću vam samo da nikad niste bile bolje i da je to to! Vjerujem u vas i znam da možete puno...a meni je puno vaš osmijeh i vaš ponos. Onaj ponos kad ti ljudi stisnu ruku i kažu "vauu"!!!! Već smo to iskusile i moram priznat da je meni to neopisiv osjećaj. A medalja...kakva god, ona je najmanje bitna! Bitno je da mi imamo zdrav tim. Tim u kojem nema podjele na bitne i nebitne cure...tim u kojem su svi jednaki i svi se osjećaju slobodno reći sve što im je na umu...tim koji pije kave i privatno...tim u kojem su cura od 24 godine i cura od 16 godina prijateljice u punom smislu riječi...tim čijem je treneru najbitnije kako se osjećaju cure i čini apsolutno sve da bi im stvorio lijepa sjećanja. Naime, vi i same znate da niti jedna cura nikad nije otišla iz našeg tima a da nije ostala u dobrim odnosima s nama. Eeee to je ljepota našeg odnosa, što se apsolutno sve cure s užitkom prisjećaju svojih mažoret dana. I moj jedini cilj je da i vi ponesete nešto iz svega ovoga u život. Da naučite osnovne životne vrijednosti i da zauvijek zapamtite da ništa ne dolazi bez mukotrpnog rada. Jako sam sretna i ponosna što sam trener takvog tima kao što ste vi.
A sad što se tiče puta...Kao i uvijek putujemo sa stilom :) Naime, na put vas vozi katni autobus app Požega koji je trenutno najbolji autobus u Hrvatskoj (postoje samo 2 takva u Hrvatskoj za sad)! Naravno da ćemo putem naići u Gardaland jer opet ponaivljam, bitno je da ste vi zadovoljne i da je timski duh na vrhuncu! U Pariz nećemo ići ove godine jer nam baš i nije usput ali itako ste već dva puta bile tamo pa više nije ni zanimljivo toliko! Igrom slučaja ipak ne spavamo u hostelu nego u hotelu ali to vama nije problem - navikle ste! Isto tako na put s nama ide i zdravstvena služba, predvođena gđom Draganom Brekalo koja radi u vukovarskoj bolnici! A za sve ostalo tu je teta Branka..hahaha :) Uostalom vi ste prirodno lijepe pa se ni nemorate puno šminkati!
Još da vam kažem da sam ove godine jako ponosna na koreografije koje sam napravila sama samcata bez ičije pomoći iako se okolo naklapa da imamo vanjskog trenera - Anitu! Hm malo me srce boli kad čujem da se moj uspjeh i moja koreografija pripisuju nekom drugom, kad znam koliko sam truda uložila u sve to...i sad kad ljudi napokon kažu vauuu na vašu koreografiju sad se to pripisuje nekom drugom...ali ipak vi znate kako stvari stoje i to je najbitnije od svega! Mojoj dragoj kolegici Aniti od srca hvala što nas je jučer naišla jednom pogledati pred prvenstvo i dati svoje mišljenje jer ipak je Anita vrhunski stručnjak i kad ona kaže da je dobro ona je stvarno DOBRO!! I eto nadam se da će i na novu foru iz defilea ljudi reagirati kao i na ulaz jer je nešto novo i nikad viđeno, a smišljeno sasvim slučajno tijekom jedne timske kave (na kojoj nije bila Anita) hahahahahha. :)

I evo za kraj samo da vam još jednom svima kažem da sam ponosna na vas i na tim koji sam stvorila! Vjerujte da bi mnogi htjeli imati takve odnose u timu ali mi smo se izborile za sebe i sad uživamo! Vjerujem u vas više nego ikad! Učinite me opet ponosnom i budite dostojanstvene kakve ste uvijek i bile - žene sa stilom! Volim vas jako i uopće nisam nervozna, čak štoviše jedva čekam da ostavite Europu bez teksta. Voli vas najviše vaša JEDINA trenerica Zuja tj punim imenom i prezimenom Safeta Isović! ajmooooooooooo ženeeeeeeee......BROADWAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.