KRALJICE SVAKA ČAST!!!!!!

ponedjeljak , 14.05.2012.

Iza nas je još jedno državno prvenstvo! Prvi puta smo na DP uzele srebro u svim kategorijama, što znači da je ovo najuspješnije DP do sad! I ne samo to...ove godine bile smo bliže nego ikad ostvarenju svoje najveće želje i to je ono što nam je sad dalo krila!

Znamo da možemo, dokazale smo. Kadetkinje su pokazale nadmoć u defileu i slobodno mogu reći da su odradile daleko najbolji kadetski defile u subotu, ali nažalost pad koncentracije u nedjelju rezultirao je srebrom! Nadam se da mi sad napokon vjerujete sve ono što sam vam pričala prije DP i da znate što očekujem od vas na Europskom prvenstvu. Juniorke su dale sve od sebe, i iznenadile i sebe i mene! Svaka vam čast na otplesanoj koreografiji koju ste rasturile!

A seniorke...hm...to je to!!!! Sad vidite da se može...bile smo blizu, ali nije uspjelo. To znači da na Europsko prvenstvo idemo pune nade i vjere u sebe jer sad smo si napokon dokazale da ova generacije može SVE!!!! Toliko sam ponosna na vas da vam to nemogu opisati. Vi ste definitivno moj najveći uspjeh, i hvala vam što mi u svakom segmentu vraćate za sav moj uložen trud, znoj i rad. Uvijek sam se trudila curama priuštiti sve najbolje, ali nitko kao vi nije znao vratiti meni istom mjerom...Hvala vam što ste takve kakve jeste!!!!

Nadalje, isto tako, moram vam prizati da mi je srce ogromno jer smo od jučer primili desetak poruka i mailova od drugih timova, koji su oduševljeni, hvale nas i pišu neke svoje dojmove i svoja razmišljanja. Ipak izdvojila bih par rečenica jedne mlade dame koja nam je rekla slijedeće: „Jednog dana voljela bih imati tim kao što ste vi. Ne samo zato što ste tako originalne i odlične, nego zbog odnosa unutar vašeg tima. Takvi odnosi unutar tima i takva međusobna ljubav rijetko se viđa, a vi to imate i to se vidi.“

Hvala na ovim riječima ali ja bi se samo nadovezala, da nikad u životu nisam ni maštala da ćemo imati ovakav tim! Tim koji se veseli i plače zajedno, koji zna svaku tajnu o svakoj djevojci. Tim koji se druži van treninga, tim u kojem plešu najbolje prijateljice. Tim koji plače onda kada je samo jednoj teško, i tim koji se zajedno smije onda kada je jedna sretna! To je puno teže postići nego sve ovo što smo dosad napravile i zato znamo da zajdeno možemo apsolutno sve!!!!!!!!!!!

I za kraj, moram se osvrnuti na ovogodišnje putovanje koje je definitivno bilo najbolje do sad!!!!!!!! Uživanje u hotelu, kupanje, kartanje, ludovanje...bilo je baš posebno. I jedno veeelikooo hvala našim roditeljima koji su nam davali ogromnu podršku ali posebno hvala Vodenoj balerini, Matorom, Matoroj, Mališi i teta Mirjani koji su ove godine bili zaduženi za nasmijavanje cijelog tima i odradili su taj posao savršeno, ali isto tako hvala i teta Branki, Meliti, Sanji, Aniti, Beti i Dubravki koje su opet išle s nama i koje su sad već dio tima.

Uglavnom hvala svima na super provodu, na odlično odrađenom poslu. Malo se odmorite i krećemo s pripremama za Francusku!!!!

Za početak slike iz hotela prije natjecanja!! Prava uživancija :)
























Ostale slike u idućem postu!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.