time-warp00

srijeda, 25.07.2007.

Novi post,dizajn,slicice i ostalo....

Ooooo ljudi..pa pozdrav..Danas mi je doslo do glave da malo posjetim blog,da ga malo uredim i promjenim,pa eto,to sam sad i ucinio...Glupo mi,samo stoji i nista se na njemu ne mjenja,pa sam dizajn malo rijesio odnosno promjenio,ubacio poneku slicicu (DJ Tiesta),neke linkove obrisao a neke stavio.Sad mi se cini malo ljepsim nego prijewink...,eto to je sto se tice bloga...
Kod mene ima svega i svacega novoga....Zavrsio skolu (ja sam skolu zavrsio) al ne i skolovanje.Dakle zavrsio tehnicku skolu pa sad idemo dalje,na informatiku i elektrotehniku..Odlicno se osjecam,ljeto nije tako lose..Sad sam bio 10 dana sam kod kuce (mama i tata na moru bili partysmokinlud),jutros dosli kuci,valja se priviknut opet na njih,al dobro,super,nema veze..Ne idem na partye,nema ih vamo kod nas,al kad pocne sezona,uff,jedva cekam...Ma samo cekam onaj festival u Osijeku 28.09.-29.09.,na aerodromu,dva dana brija..hm...Ma dosta jos ima do toga al neka....Idem i ja na more,ne mogu vise vamo biti,idem 14.08.,odoh malo uzivati u Zaton,Zadar i tak to..hehe..Hmm sta jos?Da,u slobodno vrijeme sam stalno sa curom,koju jako volim i super mi je s njom,ma sve 5,sve odlicno,do jajacool....Ne znam vise sto bih napisao,morao bi smislit pa se opet javiti..Saljem svima veliki pozdrav a posebno saljem pozdrav i veliku pusu mojoj maloj "MICI" DORIkiss

25.07.2007. u 17:28 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Techno scena tj.glazba,ma sve što mi padne na pamet,život,događaji,brije i jos puno toga....

time-warp00@net.hr - moj MSN


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Monitor.hr
Pegla.com
Net.hr
županja.info
partijana.com
MTVadria.com


neki blogovi::
..Malisha..
..gimnazijalka..
..dixi..




Broji,broji al nikako da stane...
Free Counters
Free Counters


Dj Tiesto
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Armin van Buuren
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cristian Varela
Image Hosted by ImageShack.us


..Dave Clarke..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..koja legenda...
Jedan od najcjenjenijih techno DJ-a i producenata polovicu je svog života (r. 1968. – pa sami procijenite koliko je to vremena :-) proveo baveci se glazbom i stvorio osebujni stil. Poceo je stvarati glazbu pod utjecajem Depeche Modea, ranog hip-hopa, ska i disko glazbe, a u ranoj fazi njegova je glazba najviše slicila acid houseu. Uskoro je prešao na techno i postao "ambasador techna", svirajuci u klubovima od Belgije i Njemacke sve do Japana i Australije. Radio je remikse za Depeche Mode, Leftfield, Underworld, Faithless, Mobyja, Laurenta Garniera…
"Možda jesam techno DJ, ali nikada nisam bio samo techno umjetnik," kaže sam Dave, a posljednji je njegov album dokaz tome: ima tu i tech housea, trip-hopa, drum n'bassa i electra…