prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on-off

Opis bloga

EROTIKA

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



utorak, 02.12.2008.

SAY NO TO RACISM

Vec nekoliko mjeseci na insistiranje moje supruge, druzimo se vise nego obicno. Pocela je govoriti kako je nigdje ne izvodim i kako uvijek mora biti kod kuce. Tako, poceli smo da izlazimo, naravno onda upoznajes nove ljude, pa smo tako upoznali i Ljubicu, sa kojom je moja zena postala nerazdvojna.
Stalno ispijanje kave i kokodakanje izazvalo je kod mene pojavu da cim dodje Ljubica, nadjem zgodan izgovor da zbrisem iz stane. Tako, vremenom jednostavno sam zenu prepustio njenoj novoj prijateljici.
Jednom sam imao nesto da majstorisem po stanu i nisam uspio da izbjegnem Ljubicu. Davao sam sve od sebe da ne bljujem kada iz sobe cujem kako se Ljubica hvali svojim ranijim seksualnim poduhvatima. Ona je inace razvedena. Kada zensko govori o seksu to kao da slusate kada se pare vanzemaljci, to sa mozgom veze nema. Ogadi ti seks.
Tako Ljubica spomene kako je nasla novog ljubavnika Crnca. Naravno mi muskarci kazemo jebaca, ali zene to kaze "decko". Bljak.
Nakon izvjesnog vremena, moja zena je najavila da ce Ljubica dovesti Dzonija da ga upoznamo. Mene podsjeti na mog psa kojeg sam imao kada sam bio mali. Interesantno kako psima nadjevamo americka imena. I tako u nedjelju posljepodne Ljubica nam predstavi Dzonija. Na prvi pogled fin decko, sav sretan sto je izvucen iz nekog americkog geta da ga ne skokaju do dvadesete godine gangsteri, pa mu je igranje kosarke za nas trecerazredni klub spasilo glavu.
I tako nakon nekoliko uzajamnih posjeta, upoznali smo se i prihvatili tu novost. Naravno sve bi lijepo proslo da Ljubica nije pocela da se hvali seksualnim zivotom sa Dzonijem. Kako ga je ona opisivala ima macolu od tri kilometra i radi na Duracell baterije (I ide, i ide, i ide... ona reklama).
Poslije kratkog vremena moja zena pocela je sve vise da se druzi sa Ljubicom. Mene je nekako poceo da jede crv sumnje.

Jedno vecer, kasno sam se vratio sa posla. Ukljucim TV i tamo neka scena seksa kako nevjerna zena vara svog muza sa crncem, slatko se nasmejem, ali mi nekako osta kiseli ukus u ustima. Ma poraste onaj crv sumnje, u Anakondu.

Narednih dana obracao sam paznju na to kada moja Nena (tako mi se zove zena) ide kod Ljubice. Primjetio sam da sve cesce odlazi, najcesce kada sam ja van kuce, ili bas kada sam kod kuce a zauzet sam poslom. Sve je vise odlazila kod nje, a ona sve rijedje kod nas, i Nena je sve rijedje pricala o Ljubici. Paranoja je iz raja izasla! Jeo sam paranoju za dorucak koliko sam postao sumnjicav. Inace zasto i ne bih. Zena mi ima 35 godina, rasna je crnka, 182 visoka, 48 kilograma. Ima lijepe krupne sise, ali vitka i ravan trbuh, sa tek malcice sala, onako bas lijep, a guzu veliku da kada obuce traperice digne cijelu Karaburmu u stav mirno. Pocela je vise da se sminka i jednom je uhvatim sasvim slucajno kako oblaci crne najlonke ispod traperica, i preko njih stilklice. Moja najbolja prijateljica Paranoja opet mi se javi "Ej, budalo, sto ce joj te carape ispod traperica? Sto ce joj stiklice kod prijateljice?".
Mogao sam da napisem knjigu o paranoji.

Vratila se na vrijeme kuci, ali kenjkava i cutljiva. Na brzinu se istusirala i legla. Odlucio sam to vece da je pratim. Neki cudan osecaj uzbudjenja i nervoze javio mi se u donjem trbuhu. Nepoznat osecaj.
Te nedelje izmislio sam pricu da me direktor salje u utorak i srijedu u Becej u filijalu da nesto sredim,, i vracam se u cetvrtak. Nena je to prihvatila uz neko neubedljivo neraspolozenje. Mogao sam hladno reci da idem u lov na bizone i da se vracam s proljeca.
Naravno, odsjeo sam u hotelu. Iznajmio sam auto i parkirao ga blizu nase kuce. Nena je prijepodne izasla, sjela u njen auto i odvezla se. Pustio sam da ode. Onda sam se dovezao ispred Ljubicine kuce na Konjarniku (mjesto gdje obitavaju konji u Beogradu). Nenin auto parkiran ispred. Odem ulicu dalje i vrtim se pjeske. Skocim preko ograde, a glupavi pas me veselo doceka. Nije zalajao jer me vec upoznao do sad. Pridjem polako prozoru dnevne sobe. Ljubica, onako smedjokosa sjedi u neglizeu, kako ima obicaj u zadnje vrijeme da se slobodnije ponasa. Takodje pored nje moja zena u trapericama i siklicama. Nista neobicno, piju pice. Onda mi paznju privuce da ima tri case. Dobro i Ljubicin jebac... pardon decko je tu, nista neobicno, nadam se.
Pojavi se tada on. Nista ne cujem, a vidim kao na dlanu. On je gotovo gol, samo ima ručnik oko struka. Ocekujem reakciju moje Nene. On sjeda medju njih dvije na kauc. Sada mi je ona anakonda sumnje upravo progutala dupe.

Ljubica lako zagrli Dzonija i poljubi ga. Nadam se da ce Nena da ustane i ode. Ona sjedi. Onda grom iz ne bas vedrog neba. Okrece svoju obrijanu sjajnu crnu glavu ka neni i ona mu daje nevjerovatno dug poljubac! Takvo nesto erotski nisam davno vidio. Nisam egovao. Skamenio sam se, i imao neki kamen u trbuhu. Tesko me pritiskao i cinio da mi se ukruti kurac. Dzonijeve ruke nasle su se na zamasnoj zadnjici moje zene. Krstario je njenim dupetom, i dugu ruku zavukao ispod kosulje na njen trbuh, koji sa toliko puta ljubio navecer. Dosao je do njenih velikih sisa i uhvatio jednu ispod kosulje. Tada Ljubica otvori onaj rucnik kojim je bio omotan i pojavi se masina za jebanje od 30 cm. Kao u mojim nocnim morama! Ona spusti glavu i poce da mu pusi. On stoka umjesto nju da pojebe, ona mu pusi a on omeksava krajnike mojoj zeni!. Vec joj je raskopcao kosulju i izvadio obje sise. Bijele kao mlijeko, teske i krupne. Nevjerovatno je lijepo pogled na zenu obnazenih grudi koja je u trapericama! Majmun joj mazi bradavice. Sada je okrece i ja se sagnem da me ne ugledaju. Sacekam par trenutaka i pogledam. Nenina glava zabacena na naslon kauca, njegov kurac u Ljubicinim ustima, desna njegova ruka na Neninoj sisi, a usta na bradavici druge sise. On je grub kao tele kada sisa kravu, pritiska joj bijelu dojku crnom glavom i kida, kao da stvarno sisa. Nena zabacuje glavu lijevo-desno i odjednom, on sa druge sise spusta rugu u zakopcane traperice preko njene picke. Tu Nena poludi i poskoci, ali je on zadrza. Ona ga zagrli rukama. Ljubica poskoci i ostavi njegov crni sulundar. Sada je bio cini se jos veci poslije obrade Ljubicinim usnama. Ljubica pridje Neni i zakloni mi pogled. Klekla je ispred nje i rukama obuhvatila za struk. Raskopcava joj hlace. Traperice joj se nadjose oko clanaka. Ljubica sjede na pod i otkri mi citav prizor: Dzoni je stavljao tri prsta u Neninu picku sa friziranim crnim dlacicama. Nenine noge bile su u crnim carapama do ispod guze. Znam ih jer sam joj ih ja kupio i bas birao da imaju siroku cipku pri vrhu. Ljubica joj skide na silu traperice jer je Nena rasiraila noge maksimalno da bolje primi crnjine prste u picku. Ucinilo mi se da cujem sljapkanje njegovih grubih pokreta prstima u ribi moje zene.
Ponovo ju je ljubio. Ona mu uzvracala, grleci da kao sto grli mene. Vidio sam njene stiklice koje je kupila ze rodjendan, ali sada joj sluze kao jeb rekvizit za varanje. Oni rastavise usne, sa Neninim osmjehom na crvenom licu. Spustio je saku na njen trbuh,ai drugom i dalje sada blago prstima jebao moju zenu. Nesto su pricali. Nena ustade. Izgledala je perfektno sa boka. Duga crna kosa, sise petica okrugle koje se blago spustaju, tanak struk i velika guza koja mami da joj stavite u zadnji ulaz, noge da se mrtvom dize, spakirane u crne najlonke i stiklice koje je cine jos visljom. Dzoni ustade i zagrlise se. Sada je imao ruke na njenoj bijeloj guzi. Mjesio ju je. Crne sake na mlijecnoj bijeloj guzi koju sam obozavao.
Okrenuli su se i uputili k spavacoj sobi. Ljubica je ostala sama, spremala je sobu. Znaci voli da se na miru krese sa njim.
Optrcao sam kucu. Zatvoren prozor od spavace sobe, roletne spustene. Jebi ga! Ako te zena vara bar bi trebao imati pravo da to gledas! Nije fer. Otvara se prozor, ja se sagnem. Ostaju roletne, ali malo otskrinute da zrak ulazi unutra.
"Kako si mi prijao u picki". Cujem Nenu kako prica na engleskom
"Uvijek ti je vlazna i uska" odgovara ovaj.
Ne vidim nista. Cujem kako se nesto tesko spusta na krevet. Sjedaju mislim si. Cujem mlackanje... njezno i dugo... ljube se. Nena mumlja kao zaljubljana. Traje to. Mislim da bi joj trebao sada maziti sise. Nesmijem da provirom kroz razmaknute roletne, mogli bi me vidjeti. Opet krevet skripi. Sada opet cujem mljackanje. Ali on pocinje stenjati "Oooooohhh bejbi" ne treba vam prijevod, pusila mu je. Krivo mi je sto nisam vidio kada je pocinjala. Sada sigurno mogu da vidim, ona uvijek zmuri kada pusi, a on je sigurno zabacio glavu i zmuri i uziva.
Polako se pridignem i vidim zavjesu. Jebi ga! Puhne vjetric i ona se blago pomjeri i vidim Nenine noge kako kleci pred krevetom, vidim butine, i njegova kojlena, ali to je sve sto vidim. Gledam i nadam se da cu vise vidjeti. On mumlja i stenje, ona mljacka. Cujem zvuk kao da cepovratiti. Jebote, ona ga je progutala! Stavila ga je sebi u grlo, cujem kako grca i cujem kako joj grlo prima 30 cm crnog pitona.
"Ahhhhh yes, swallow it alll! Yeaaaaah!" vice, odusevljen njenim grlenim sposobnostima. Cujem kako ona hvata zrak
"jeli ti se svidjelo?" pita ga smjejuci se,
"Naravno najbolja si gutacica!" odgovara on. Oboje se smiju.
"Hodi i daj mi malo te picke": kaze on. Vidim kako ona staje na noge i penje se na krevet. Pogledam kroz zavjesu. Vani se dovoljno smracilo i malo ze vidi unutra. Vidim nju kako joj se klate sise dok ga opkoracava. Jebo te, nemoze da kleci nad njegovim kurcem koliki je, vec se oslanja na desno koljeno a lijevu nogu savija da stiklicama stoji na krevetu. Nesto petljaju, vjerovatno namjesta kurac na picku. Odjednom vidim da ona treska dupetom na njega:
"Jaaaaaooooo!" Vrisnula je, znaci nije ocekivala, mora da ju je on navukao odjenom!
"Jaooo boli me cijela picka, sto me nisi lagano navukao?" on se nasmijesi, a ona iako je boli pocinje da se smehulji i ljubi ga.
podize se i spusta ponovo na njega.
"Boli, ali ako se jebem odmah, bol prodje" rakla je isprekidano.
Sljapkaju njenu zamasni guzovi kada se nabode do kraja na crnu gorilu. Vidim kako joj skacu sise gore dolje. On ih hvata rukama i steze...
"Jaoo... boliii... potrgat ces mi sise..."
"Cuti kurvo i jebi se..." kaze on sa uzitkom jebanja u glasu.
Ona skace i dalje.
Tada vjetar dunu i otvori se zavjesa.
Najjebezljivijii prizor u mom zivotu:
Moja zena skace na crnom kurcu, vidim je sa strane, njena je glava zabacena unazd, sise u Dzonijevim rukama i on je zabacio glavu i stenje. Ona toliko skace da je neumorna. Zavjesa pokriva moj pogled. On je pusta da ga jase, a poslije je zaustavlja.
"Odmori se bejbi..."
"Uhhhh...uhhhhhh..... kako je dobro, samo da svrsim!" sapuce ona i odjednom sjeda do kraja. Mora da joj je kurac pomjerio ne matericu nego zeludac!
"Mmmmmmmm" mumlja, svrsava sto posto .
"Kako mi picom zvaces kurac!" kaze joj, vidim da joj mazi sise i ruke dok ona svrsava.
Onda kada se malo primirila, okrece je na trbuh i leze preko nje. Jasno vidim njeno tijelo i sise priljepljene i zgnjecene krevetom i nejgovo crno oznojano tijelo preko njenog bijelog. Nije ga ni izvadio. Zakucava se jednom, pa jos jednom, pa jos jednom,. Po glasu blizu je svrsavanja. Ponovo se sagnem da me ne vide. Sada samo cujem kako ona vice:
"Jebi me, tooo... tako... zivotinjski"
On mumlja jebe i ne prica. Onda cujem njegovo
"Ahhhhhhhh! Evo ti sperme u rodnicu!"
Jebo te on nije nosio kondom! Sada razmisljam kako njegov komad crn i sluzav od njenih sokova, duboko zabijem u matericu moje zene bljuje u jajovod svoju spermu!
Smirili su se.
"Sada si napunjena mojim sjemenom, kako ti se svidja osjecaj?"
"Mmmmm... bozanstven je" sanjivim glasom zene koja se budi ujutro sa smjeskom na licu odgovara moja zena.
"Dodji da te poljubim" kaze ona. Opet se ljube.
"Hvala Bogu da sam uzela tablete, pa mogu jebati kao zena" kaze Nena.

Tu ustajem i prelazim zid. Oblaci su prkrili nebo iako je jos dan, podne a sunce se smracilo. Sjeo sam u auto i cekam da vidim kada ce izaci Nena. Nema je. Sat, sat, ipo. Palim auto i vracam se u hotel. Na ulazu ugledam lijepu kurvu.Usporedio sam je sa mojom zenom. Ova bar naplacuje. Prilazim joj i pozivam je u moju sobu. Ona sa nevinim smjeskom prihvata i odlazimo.



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.