prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on-off

Opis bloga

EROTIKA

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



utorak, 02.12.2008.

Mala Napaljena

Zivim u glavnom gradu BiH, Vanesu sam upoznao u srednjoj skoli isto kao i Damira, s kojim sam isao zajedno u razred, nas dvojica smo bili onako cool na pocetku nabacivali se svakoj djevojci jer smo isli u skolu koja je bila prepuna djevojaka, i tako prvu godinu sve je bilo ok ja i Damir smo zajedno izlazili s djevojkama, cugali zajebavali se, sve dok se on nije zaljubio u Vanesu.
Djevojku iz susjednog razreda koja je bila prava bomba, svi su se lozili na nju, sitnog rasta, prelijepog lica tamnog tena, utegnute prelijepe guze i ono sto mene najvise lozi imala je divne sise ne bas tako velike al prave manekenske, mislim da nikad nije ni morala nositi grudnjak jer je bila sva utegnuta a kasnije ce se ispostaviti da sam bio u pravu.


Tako je on poceo da izlazi s njom a i ja s njima sa raznim djevojkama isli smo po diskotekama, kafanama..Ma bilo nam je extra. Sa njom sam se sprijateljio bas kao i s njim, nisam je vise gledao kao na pocetku kao sex simbol, sada smo ja i ona bili vise kao brat i sestra nije bilo tajni medju nas troje, sve smo pricali jedno drugima, ja sam uvjek bio onako funny pa sam uvjek pricao o djevojkama s kojima sam bio opisivao bih sve u detalje pred njima i tako bismo se zajedno smijali zezali, a Damir mi je priznao da se oni nikad nisu sexali jer je ona bila nevina i on je to postovao i kako on kaze bilo im je super i bez sexa jer su se volili nenormalno. To je trajalo neke 2,5 godine do zavrsetka srednje skole kada su poceli da nastaju problemi izmedju njih dvoje ja sam potajno znao sta je problem al nisam nikako mogao da mu kazem jer mi se cinilo nekako neprikladnim da mu kazem da ona hoce kurac..


Dobro se sjecam bio je praznik i oni su bili raskinuli, taj dan me nazvala i zamolila me da je izvedem negdje u grad da se extra provedemo jer je pravo nervozna i zeli da zaboravi sve sto joj se izdesavalo u zadnje vrijeme. Onako nevoljko sam prihvatio jer sam vec bio dogovorio sa jednom super pickom, ali eto zbog nje sam odgodio sa ovom pickom jer mi je bilo stvarno zao i ne sluteci da ce mi to biti najbolji trenutci zivota do sada.
Otisli smo u jedan restoran gdje je bila muzika uzivo i bilo nam je extra, ona je plijenila paznju svih prisutnih svojim plesovima jer je stvarno bila bomba a ja onako vec pripit nisam ni krio svoje zadovoljstvo sto sam izasao s njom i vec mi se svasta pocelo motati po glavi.


Krenuli smo kuci, onako u autu zajebancija pijan ja a ona jos vise zadirkivala me pitajuci me "aaa? jesam li ti bila najbolja veceras, jesi pozelio da me imas veceras aa"? na sto sam odgovarao onako hladno kao "ma daj ba sta ti je znas da si mi kao sestra", uf kako sam bio glup. Vec sam je dobacio do njene zgrade i prije nego je izasla iz auta rekla je da joj je bilo super i krenula da me poljubi u obraz na sto sam ja mahinalno reagovao i poljubio je u usta, ona je ostala onako u cudu, na sto je reagovala zestokim poljubcem, zabila mi je jezik duboko u usta i pozeli smo se ljubiti ludjacki bilo je extra ali nisam mogao da izbacim Damira iz glave jer ipak on mi je najbolji prijatelj i bilo mi je nekako krivo al vjerovatno zbog alkohola ja sam nastavio i poceo sam da joj skidam haljinu sa ramena i isred mene je sjevnuo par sisa koje sam vidio jos samo u filmovima. Onako na brzinu smo presli na zadnje sjediste, a sve se to desavalo ispred njene zgrade ispred njenog mracnog ulaza tako da se nismo ni bojali da ce nas neko vidjeti.


ja sam brzinom munje skinuo hlace i ostao samo u boksericama iz kojih je strsio moj 18cm veliki kurac, svukao sam joj haljinu do kraja i ostala je u tangicama i ja sam na brzinu skinuo bokserice, toliko smo bili napaljeni da se sve odigravalo vrlo brzo, tange sam joj pomakao malo u stranu i glavic namjestio na njen otvor, rekla mi je samo onako zadihana "polahko znash da nisam nikad", to me tako napalilo da sam mislio da cu svrsiti prije nego joj stavim kurac u picic. Polako sam poceo da stavljam kitu ona je vrisnula kada joj je glavic usao bila je nenormalno uska, ali isto tako i nenormalno vlazna nisam imao bas puno osjecaja i poceo sam da ga nabijam sve jace a ona je vristala sve glasnije i glasnije. kada je napokon nakon duzeg vremena uspio uci cijeli polako sam uhvatio ritam a ona je nerazgovjetno govorila "aaaaj..polakoooo...bboooollliii ajjjjj" ali se nisam bas obazirao na to jer sam bio u transu nakon par minuta sam osjetio da se grcim i da cu svrsiti, onako bez upozorenja samo sam ga izvadio i poprskao je po citavom stomaku i njenim prelijepim sisama, nakon sto sam svrsio nisam mogao da vjerujem sta se desilo a ni ona onako bila je sva u suzama pocela je da place, a ja nisam znao sta da kazem, izvadila je maramice iz torbice obrisala se, obukla i otisla u stan.


Prosla su 3 dana, Damir me nazvao i rekao da se pomirio s njom na sto sam ja odgovorio onako hladno da mi je lafo drago, to su mi bila 3 najduza dana u zivotu samo sam mislio o njoj a sada kada su se pomirili mislio sam da nema vise sanse za mene. Ali ocito je i ona mislila o meni i taj dan sam primio sms kao "pa gdje si ti sto se ne javis, da nisi ljut?", bio sam presretan napisao sam joj onako hladno "ma tu sam imam nekih obaveza i tako", napisala mi je da bi volila da se nadjemo i da moramo ozbiljno pricat o svemu, mislio sam da ce me napasti kao iskoristio sam je dok je bila pijana i tako..rekao sam joj da dodje do mene posto nismo stanovali daleko jedno od drugog i da mi nema niko kod kuce jer su mi roditelji otisli na more. Nakon nekih pola sata pozvonila je ja sam otvorio vrata izgledala je jos bolje u farmerkama majica topic, tangice su joj virile iz farmerki samo je rekla "cao" i usla i sjela u dnevni boravak.


Poceli smo pricati ona je bila onako prilicno mirna mislio sam da ce tersat al je sve bilo ok. Nisam ni sanjao da je moja mala droljica dosla na jos jednu turu sexa, rekla mi je kako joj je zao zbog svega i da je i ona kriva kao i ja i da se ne trebam ljutiti bla bla bla..na sto sam ja odgovorio onako "pa meni je bilo extra", ne vjerujuci da sam to rekao, na sto je ona samo polako mi prisla i opet me poljubila u usta, odmah sam osjetio kako mi kurac pulsira i znao sam sta ce se dogoditi, polako smo se ljubili poceo sam joj skidat topic, opet su sjevnule te prelijepe sise poceo sam ih polako ljubiti a ona je stenjala i izvijala se, sve sam to polahko radio jer sam zelio da traje, polahko sam skinuo odjecu sa sebe, kurac mi je naravno odmah bio u stanju pripravnosti, a ona je polahko pocela da skida farmerke i ostala je u tangicama, na posljetku je skinula tangice i okrenula se u doggy stile i rekla mi "budi oprezan".


polahko sam joj prisao i poceo da joj razvaljujem picic vrlo lagano al za nju vrlo bolno, trajalo je to nekih 10-tak minuta a onda sam poceo sve jace i jace da joj ga zabijam na sto je ona govorila "ddaaa...tooooo.jebiii mee aaaajjjj aaaaaaaaj kakoo je dobrooo", nisam mogao da vjerujem svojim usima, ja sam poceo sve brze i brze osjetio sam da mi je ostalo jos malo a vjerovatno i ona jer mi je rekla da prestaem i okrennula se i rekla mi onako u transu "a sta mislis da probamo u guzu, to sam oduvijek zeljela", pobudalio sam to sam i ja oduvjek zelio jer stvarno u guzu ga josh nikad nisam stavio. ponovo se namjestila u isti polozaj i okrenula mi guzu polako sam joj srednjak navlacio u guzu na sto se ona izmakla i rekla da je previse bolno.


Ali ja nisam htio da odustanem nego sam dohvatio neku kremu sa police lagano joj namazao supcic i svoj kurac i polako sam namjestio kurac na njen otvor, poceo sam polako da ulazim najtezi dio bio je glavic ja sam gurao sve jace ona je vristala mislio sam da ce nas neko cuti i napokon kada je glavic usao ona je kroz suze rekla "polakoooo mollliimmm teee", poceo sam polako da je busim a ona je sva u suzama pocela da se navlaci lagano i da prica nerazgovjetno "aaaajjjj jebi moojjj supciccc aaajjj toooo zelim tvoju kituuu u mojoj guzii ajjjj", bilo je fakat nenormalno extra sam se osjecao i poceo sam ubrzavati a ona je ludila ispod mene vristala je izvijala se, dirao sam joj sise ljubio je u vratic ocito joj je nakon nekog vremena postalo dobro pa ga je zeljela citavog jer mi je govorila "brrzee molim teeee... jebiiii meeeeeeee aaajjjj razvaliiii meeee zelimmmm gaaaaaa,aaajjj svrsaaavammmmmm opeett", sto me nenormalno lozilo i u kratkom vremenu samo osjetio grc i poceo sam da joj punim utrobu.


Samo smo se svalili jedno pored drugog, nakon nekog vremena otisla je da se istusira i nakon toga je otisla kuci, nikad necu zaboraviti svoju malu napaljenicu, a ne moram vam ni reci sta se poslije desavalo..



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.