Vrlo Vrli Novi Svijet

petak, 23.09.2011.

The Public (Javna) ilitiga Načelo Odbijanja i Privlačenja kroz prizmu Paradoksa (uvod)

Prije nego li se obogatim nakon što napišem knjigu o najvećoj Javni svih vremena, bilo bi sasvim u redu da iznesem nekoliko natuknica koje će promijeniti ovu planetu i sam pogled na realnost oko sebe.

Sad kao ide uvod gdje pola sata nabrajam raznoraznu metafizičku literaturu i kako je upravo sve to napisano moralo biti napisano da posluži samo jednoj ultimativnoj i kozmičkoj svrsi - mojoj knjizi :)

Zatim ću se pozivati na svoj kredibilitet na ovom ili onom području, pozvati se na nekoliko imena također sa ovih područja, tako da ispadne da u stvari imam ogromno znanje, dok ću za predgovor iskoristiti jednu osobu sa ovih prostora i jednu osobu iz inostranstva.

Dakle, The Public (Javna) je spremna za plasiranje i prodaju.

Zatim ću sma poglavlja ispuniti događajima ljudi kojima je Javna promijenila život.

Vendi: "Đim i ja nismo imali dobar seksualni život, ali nakon samo par stranica Javne Đim je pomahnitalo skočio na mene i uzeo me ko muškarac."

Đim: "Nije mi se mogao dići i uvijek bih erektirao samo uz prljave edukativne filmove danske i švedske kvalitete (povremeno i švabske), no, nakon samo par pročitanih stranica Javne, moj život promijenio se iz korjena. Ćuran mi je skočio u zrak poput lansiranog Apolla i stajao danima u zraku ko američki barjak u filmovima nakon jedanaestog devetog."

Meriđejn: "Javna mi je naprosto otvorila oči. Prije sam se plašila ljudi ali nakon nje sam shvatila da se ne moram plašiti ljudi, već da se moram plašiti sebe. Ljudi se naprotiv, moram užasavati."

HarviKitel: "Javna mi je pomogla da osvjestim vlastite potencijale do neslućenih mogućnosti. Shvatio sam da sve moram voliti mrzeći ih ko crnog vraga. Da svako pravo prijateljstvo počinje krajnjim neprijateljstvom."

ĐorđeŽoržKluni: "Meni je Javna nešto fantastično. Prije sam mislio da iskorištavam ljude i da će mi se sve jednog dana vratiti. Danas vidim da ljudi vole da ih se iskorištava i ništa mi se neće vratiti jer još će me slaviti kao svog dobročinitelja."

HajdiKlum: "NEMOJ HTJETI DA TO DOBIJEŠ načelo je koje mi je izmijenilo život. NEMOJ NIKAKO HTJETI I POPIKAVAT ĆEŠ SE NA TO NA SVAKOM KORAKU načelo je koje mi je još više izmijenilo život. Naučila sam da živim po univerzalnim prosvjetljenim pravilima paradoxa. NE znači DA i DA znači NE. ŽELI NEŠTO I NIKADA NEĆEŠ DO TOGA DOĆI, treći je aksiom koji mi je promijenio percepciju i život."

TomaKruz: "Od sada mrzim da budem voljen i volim da me drugi mrze. Teroriziram da me cijene i dobročudan sam i otvoren da svi gaze po meni. Sve što želim učiniti, samo promijenim polaritet. DA znači NE a NE znači DA. TRAŽITE I NIKADA NEĆETE DOBITI. KATEGORIČKI TO ODBIJAJTE I NE ŽELITE I UDARIT ĆE VAM U GLAVU. Javna je nešto fenomenalno. Stvarno fenomenalno.

ĐejimsĐĐĐĐejims (Vašington Tribjun): "Javna je knjiga koju svatko mora imati u kući. ŽELITE NAJGORE BLIŽNJEMU SVOMU DA ŽIVOT PROVEDE U SREĆI I BLAGOSTANJU najveći je imperativ svih vremena."

ĐenaĐemeson: "Javna mi je donijela sreću i blagostanje. Svidjela mi se ona NEMOJTE PRIMATI DA BUDETE OBASIPANI DAROVIMA i NEMOJTE DAVATI DA VAS OPET OBASIPAJU SVIM I SVAČIM.

NikolasKejidž: "Fenomenalna knjiga. Od kada sam usvojio načelo NEMOJ ŽELJET PARE: TRGAJ IH I URINIRAJ PO NJIMA DA BI BIO ZATRPAN PARAMA, obogatio sam se. Mrzim to. Stvarno mrzim to.

Zatim ću se u svakom poglavlju pozvati na prvo pravilo reverzne psihologije: "NE; NIKAKO; ALI OPET; NEKA!" i dodat ću duhovnu komponentu da do kraja zaintrigiram kućanice, vikend tražitelje duhovnosti i vrlu new age zajednicu: "Osho je imao 100 istih automobila jer je htio svijetu pokazati kako su svi bezvrijedni i kako je sve to samo kić. Tako i vi, nemojte htjeti 100 automobila niti 100 jahti niti 100 bilijuna, ali kada ih dobijete, smijte se svijetu jer je sve to bezvrijedno. I nemojte uživati u tome. Pljujte po parama, jahtama i automobilima, urinirajte po njima, vršite veliku nuždu po krovu svoje vile da bi došli do njih još nekoliko po računici: 100 ko jedna, jedna ko nijedna. Zapamtite fondaciju Javne: nemoj htjeti da bi dobio i odbijaj da bi privukao. Privlaći da bi odbijao. Pravilo paradoksa pravilo je broj jedan u svim svjetovima i dimenzijama i samom Universu. Javna, jedna i jedina."

Uskoro na svim kioscima, prodavaonicama žvaka, đinđuva i đibđiribilija te lancima supermarketa svih renomiranih centara.

I zapamtite: NE znači DA a DA znači NE!!!!!!!








- 16:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #