12.02.2008., utorak

closd

još malo škole, uči se za maturu, ide se na pripreme za prijamni, položio se vozački, ide se van, život ide dalje u svakom pogledu, možda čak i prebrzo, ali mi to paše da zaboravim neke stvari i da se maknem od nekih stvari.

Nakon 1.7 ove godine, počinje jedan sasvim novi dio mojeg života, nadam se i novi početak koji će bit bolji nego dosadašnji počeci.

E pa onda polako, korak po korak, moraju se promijenit neke stvari, kao što se uči svaki dan i sve, tako se neke stvari moraju lagano ugasit.

Tako ja mislim da ću fino ugasit ovaj blog. 3 i pol godine postoji, ima preko 10 000 posjeta. Sasvim ok. Svašta se pisalo po njemu, ali zadnje vrijeme jednostavno nema se šta pametnog ni pisat.

Polako zatvaram jednu knjigu svog života, završavam ju, pišem zaključak još, a polako otvaram novu i pišem uvod. Definitivno neke stvari ću zaboravit, neke stvari ću htjet zaboravit, a neke stvari koje bi želio zaboravit neću moć. Ali dobro, lijepo je imat uspomene(kakve god bile), a na onim negativnim se uči, pa se nadam da ću i ja tako.

21.5. mi je zadnji dan nastave, za maturijadu smo piloti, maturalnu večer imamo valjda u aromasu, nemam pojma. A onda slijedi učenje za maturu, uz to i za prijamni. Ali dobro, to već i sad radim.

Položio sam vozački, tak sam vesel, nemam ograničenja kad uzimam auto osim da se držim zakona, to je baš super. Vani sije sunce, ali nije pretjerano toplo, ali bit će i to.

Eto, možda još napišem neki oproštajni post, možda ne :D.....ma koga ja zezam, još jedan ću sigurno napisat. Onako za pozdrav....hehe

Valentinovo je preksutra, naravno regularan dan ko i svaki drugi kod mene, bio 17 godina, pa će i 18. tako proć.....

Šta da kažem još. svima pozdrav, uživajte........

bok


<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3