Orlovi,Zmije, Vrijebci, Wjeverice i Techno :)

11.04.2007., srijeda

Laganini...

eto topal dan, imam 1h vremena a neznam kako ih potrosit :) eto pa ovako cu :P

da napisem sta ima novoga, pa eto nista :P heh

nakon 2 god sam bio na 2 partya i uskoro cu na 3. :P yeaaaaaah

ugl. bili na Pet Duo-iu :D u bivsoj tocki...strava razbijaju :P malo prejako za moje stare kosti :D :D




a drugi put bili sad u ned na uskrsnjem partyu u Monviu...malo me razocarao...bijo je haWs :( blje nevolim to


i tako to....e vani je tako jebeno toplo, totalni gust mogao bi cijeli dan lezati na lezaljci i piti pivu :O

odlucih si kupit teleskop ili digital foto...inache oboje su uzaludne investicije ali jebiga fora je i ja sam jos dijete pa jebiga...mozda si i kupim avion a neznam :)

neki dan sam voziio uno TTTTTurbo od frenda uf, ja bi neki turbo kako to ideee , jao majko :)) oce mi ko prodat turbića? :P

Image Hosted by ImageShack.us
to je to za sad :) ae pitovi vas pozdravljaju :P Cya :PWR#%)%")$32$="&)($/#=%"

<< Arhiva >>


Bigoo.ws All for your blog



invisible hit counter