Orlovi,Zmije, Vrijebci, Wjeverice i Techno :)

19.01.2007., petak

Paljenje...okrecem kljuc

no hajde posto me tlacite da nesto pisem evo :D

inache me nema jer sam na svakakvim forumima pa bi se i vi mogli pridruziti

www.forum.hr -povijest i prirodne znanosti
www.jacbri.com - forum -
www.fly-freak.org- forum
www.maketarstvo.net
www.crometeo.net

svugdje i uvijek VRIJEbac :P

i tako to kod mene nist novoga...i cvrsto odlucio ici na fax, tako da sad na ljeto zavrsavam 4. godinu (posto sam zavrsio trogodisnju) i fax kasnije ako bude PUNO sreće Areonautika :) držite mi fige...

evo kako je njima...doduse ovo je vjerovatno 1% vremena sta rade tamo...



i tako to :)

eto mog pita ludog :P ili sove :D

Image Hosted by ImageShack.us

inache za novu bili u prezidu...iznajmili kucu 2 kata...ludnica bila....slike mi se neda stavljat.next time

ae ljudovi zdravo


<< Arhiva >>


Bigoo.ws All for your blog



invisible hit counter