... Moglo je i svrsit gore...

srijeda, 11.04.2007.

...Konacno malo odmora...

Jooooj kako ja volim praznike!!!
JOOOOJ KAKO JA VOLIM PRAZNIKE!!!
I tako mi mali ispaćeni školarci doživili ono za šta živimo još od Nove godine, od zadnjeg izlaska suncapartysmokincerek
Sve je po starom a opet mi je sve nekako cudno.... previše stvari se prominilo u jako malo vrimena a opet, neke stvari ko da su uvik ostale iste... Znam da cete mislit da serem kvake jer je kasna ura i malko mi se spava al sve ovo ima nekakvu poantu... Koje se ja trenutno ne mogu sitit...headbang Ma nema veze, bit ce bolje drugi putzujo
Za vikend putujemo u Opatiju... Nije baš da se ide al eto, idemo se bar pošteno izrugat, Mare, Najna, i moja malekost.... thumbup
Samo sam eto tila pozdravit naciju, nisam odavna pa reko eto idem malo da se slucajno ne ponadate... znate vec cemu...burninmad... Sad moj umorni mozgić ide spavat i sanjat svoje Najljepše Muško Na Svitu Nakon Harry Pottera I Gorana Bregovica (ma jebi ga , več je i njih priša...cerek)...i pripremat se za jutarnju kavu sa Smajlom i Oblom... Pusa Svima...party

- 00:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #