< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...hm..blog rađen tri sata...
bit će svega...kako budemo
raspoložene,takav će nam
i blog biti...neće biti dosadno
u svakom slučaju!!pusa...
keta i nensi

,.,.Prijateljice.,.

Azurno nebo čekamo zoru,.,.
,.5-6,.mladih golubica
,.nasmješena su im lica,.
i poslje mnogo godina,....
u mome srcu draga slićica,.,.
ZAJEDNO SMO MOMKE GLEDALE,
ZAJEDNO PO RIVI šetale,.,
pravile se da smo važne,ma da smo
pametne i snaže,.,sanjale smo
zemlje dalleke,.,.

HEJ LJEPOTICE MOJE
PRIJATELJICE,
GDJE SU NAŠI SNOVI
OSTALI,HEJ MA SVE SMO
MI KAO PTICE SELICE
SVAKA SVOME JUGU
ODLETI,.,

p.s ovo je pjesma mojih
,.frendica iz osnovne još kad smo bile
sve zajedno nas 6 jbg. sad smo se razdvojile
tužno ali istinito,.,.=(
no još uvjek smo dobre,naravno,.,.
,.,.,.Tena,Monika,Zrinka,Ivana,Adriana i Ja,.,.heee
,,,.tooo su bila vremena,.,

eh...da

Na ovom blogu vam pisu
::Nensi::

i ::Katarina::((ovdje je s Jurkijem))

....................................................

,.,.,.,.,.,.,pjesmice,.,.,.,.,.,.,.,.

,.,.,.,.LJUBAV NIJE GRIJEH,.,.,.,.,.,

Čime mjeriš moju tugu,
i koliko imaš još razloga
za sve,znam da voliš
neku drugu,samo voli
dobro znaš da ljubav
nije grijeh,.,..,.,.,.,.,.,.

REF: A je li grešno to
što si me ostavio
kad sam te podigla
sa dna,kad sam ti
dušu liječila,sve oko
sebe izdala da bih te
spasila,.,.,.,.,.,.,.,.,.,


Čime moje suze brišeš,
šta će riječi utjehe kad
tope se ko snijeg,znam
kraj neke druge dišeš,
ja sam ionako prije a ona
zauvijek,.,.,.,.,.

REF:A je li grešno to,.,.,.,.,.



,.,.,.,ev malo o društvu,.,.,.,.

nena:iako suvlasnica ovog bloga,
jako rijetko ga posjećuje,.,.hehe,.,.
mala čupava zajebana cura,.,.,.
moja cajkaška drugarica.,..,.jamejsi,jamejsi.,.,.

tena:crna pantera,previše iskrena
da bi ste ju mrzili,jednostavno
osvaja svaku osobu svojom osobnošču,.,.,.

mirna:naša mirna bebica,.,.a u duši vrag,.,.
voli šmensi brije,.,.,.i osvaja svojim mladolikim
fejsom,.,.,.

monika:jednostavno preludo stvorenje za
obićne smrtnike,.,.,uvijek spremna pomoći,.,.,
i jako je umiljata iako se to baš i ne primjeti,.,.,.

zrinka:djevojka jakog karaktera,uvijek spremna
na partije,.,.,.zna poslušat ljude kad im je teško,.,.,
i jaka je osoba kao stijena,.,.,=)

cicili:moje najdraže biće na svijetu,.,.,.
osoba koja je tu uz mene,i uz njega se osjećam
sigurnom,.,.,.pijanac teški,a bit će doktor,.,.=))
isto jako umiljato stvorenje,al što lako plane,.,.,uf,.,.
važna napomena,.,.,obožava motore,.,.,

karlito:lijep i zgodan momak,jako dobar prijatelj,
poštuje ljude oko sebe,.,.hehe,.,.koliko sam mogla
skužit i on je jako umiljat,.,..hehe,.,.,.računalni
tehničar,.,.,od nas svih on ide u najtežu školu,.,.,haha

kegi:iako rijetko,nekad i on bude s nama u parkiću,.,.,.
kao i kopić ponosan je igrač graničarskih kadeta,.,.,
zajeban dečko,.,.,njemu je sve smiješno,.,.,.

petra:miran momak,al uvijek je spreman na partije
s nama,.,.jadan nije mu baš jasna naša ludost,,.,.,.
al shvaća da je to sve mladost,.,.hehe

hrca:momak plavih očiju,koji se po gradu voli
kurčit u peugotu,.,.,.isto partijaner teški,.,.,.
ne voli cure sa starkama,.,.,hehe,,.,.

lola:mala pejina,.,,.,još jedna u nizu čupavih
stvorenja,.,.,.predobra djevojka,koja nikom
neće nauditi,.,.,uvijek tu,.,.,.za sve spremna,.,..

tiha:hehe,,.,.još jedna mala čupava,.,.,.a šta ćeš,
čupave cure vladaju,.,.hehe,,..malena kozica
koja je isto tu kad nekom zatreba,.,.ima preubitačno
simpatičan smijeh,.,.,.i ljubavnica je plavih dečkiju,.,.hehe,..

jaca:o moja košarkašica,.,.,.sportašica je,i zato je
hiperaktivna,pametna,lijepa,jasno iznosi svoje
stavove i mišljenja,.,..hm,.,.opaka zavodnica iako
to krije,.,..hehe

nina:hm,.,.,.crna cura duge kose,.,.,.voli se smijat.,,.,
i koliko sam ja skužila,voli i plesat,.,.,.ma ja i ninuška
opsjednute "Gerokom",.,.,.hehe,.,..,

kvocki:kopićka zajebana do bola,.,.,al jebiga obožavam
ju,.,.,.lako plane,.,.voli zajebavat ljude,.,.al ju ljudi
valjda zbog toga i vole,.,.,.

kopić:moj najdraži komšija,.,.,.ponosni igrač graničarskih
kadeta,,,.,obožava Thomsona i DECA,.,.,.
jako dobar prijatelj.,.,

hubi:plavi dečko,moj najdraži školski drugar,.,.,.zajebano
stvorenje,.,.,al kad ga pogledaš,sve mu oprostiš,.,.
joj,.,.njegovi plavi čuperci,.,.,ma mogla bi ga pojest,.,.

ostrihon:mario o mario,.,.,.ma račinovački idiot,.,.
nije normalan,.,.,glavni je u školskom izjedanju
bureka s mesom sa zatvorenim prozorima,.,.,

soldo:novi president našeg razreda,.,.moj nasljednik,.,.
sin vlasnika kafane,.,.,.i zna se momak obući,.,.,.,

šele:ne postoji nenormalnijeg stvorenja na svijetu od
njega,.,.,.,

lukica:jadan,ja ošla od njega pa mora sjedit sa
stipom,naš mali crnjo.,.,.hehe,.,.,uvijek da kunu
il bonbonu..,.,.=))

sanja:ponosna skupljačica milka čokoladi=))

luca:mala filetova,.,.,.,obožavam ju,.,.,.dobra osoba.,,.

tea:joj i ona je sad mala čupava,.,.,.,prekrasno
crta,.,.,.voli male plave momke,.,.hehe

šeljka:joj djeverka,.,.,.hehe,.,..,ma ludo i
pametno,.,.,.držala mi instrukcije iz matematike,
ak bude 2,znate ko je zaslužan kad budem
častila=))hehe,.,.,.,

sarić:sitan ali dinamitan,.,.,.dobar momak,.,.,.
moj drug auslender,.,.,.

zvone:partijaner teški,voli tree hill ko i ja,
jadan mora trpit mene i zrile pod
puš-pauzama,.,.,.,.hehe,.,.,.,

jelena:kao balerina doleti gore do našeg kata,
volim ju jako,.,.,,o gdje si jelena
da mi srce smiriš,.,.,=))

nina j:o moja jako dobra druga,.,.,.,hehe ne volimo
iste ljude,.,.,malo ćemo ih napićkat,..,.hehe,.,.,.
ma ludo,.,.,.

barbara:e ta djevojka ima posebno mjesto svugdje,.,.,
luda do jaja,.,.,nije normalna,.,.,.naš mali fazančić,.,,..
jako nam fali u razredu,.,,.,

kata:e to vam je jako pametna cura što se tiče
životnih stvari,.,.,.

ivićka:plavuše žive vječno!luda i jako dobra
cura,.,.,

vinca:dobra cura,.,.,.jadna mora bit normalna,
valja izdržat sa katom i ivićkom,.,.,.hehe,.,.=))

ja se duboko ispričavam ak sam kog zaboravila,
a jesam,.,.,.al neam snage više pisat,.,.,.

NASTAVIT ĆE SE,.,.,.,.,.,.,

nedjelja, 13.01.2008.

.,.,.ovih dana,.,.,.

,.,.,.,suvišne su svake riječi....,.
sutra opet škola,.,.,al nema veze zajebancija,..,.,.,
ove praznike se propilo i propartijalo sve što se moglo propiti i propartijati,.,.,.=))
sve u svemu,sve je dobro prošlo,.,.,.,kiki sretan ti rođendan,.,.,..
et tak prošli svi januarski rođendani,.,.,.al slušajte tek popis koji sljedi,.,.,.,.
lola & matija
kiki,dea,kegi & zvone
cico & abram
karlito,ja & kopić
tena,vex & ??neam pojma
monika.....itd....ovo su samo oni do 4mj
e neam pojma,.,..,žalosno je to sve,.,.,.,.sad nam je tek prava brija et tak na nekim partijama,
a obićne subote su već postale dosadne do bola,.,.,.,ma neznam,.,.ovo je bio post radi reda,,,.,.
et čujemo se,.,,.,.e da.-,.,.,.želje i pozdravi,.,.haha,.,.,
e ovak pozdravljam tenu,mimu,nenu,adrianu,moniku,miru,ivanu,vekija,kvocu,kopića,
lucu,lolu,peju,jacu,jelu,željku,ninu,ivonu,mariju,šljivu hehe,tihu,kikija,matiju,luku,žebu,senju,hambija,mirka,čičija,
prgu,kikija,vexa,tunu,hrvoja,
dadu,veha,bulju,dragu,cicilija,kegija,karlita,petru,zvoneta,kiki,
deu,mare,ninu,ketu,vincu,
ivićku,mateu,martu,ninu,lanu,škegru,dinu,ivu,makija,hubija,
čmekija,lukilija,šeleta,soldu,
švabu,domu,.,.,.,i nemoj te zamjerit kog sam zaboravila,.,.,.



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.