utorak, 14.02.2006.

..eto, dragi moji...

... gode mi čestitke ba da Vas obavjestim da mi je (sad već jučer) bio rođendan, društvance se zadržalo pa sam sad već jako pajkina, al prije nego odoh u krpe, želim Vam svima SRETNO VALENTINOVO.

Nađite ono najslađe u njemu (ne bombonjeru i čokoladu), radost ljubljenog srca. Želim Vam svima sreću kakvu ja imam, a vjerujte, više Vam od toga poželjeti ne mogu....ljubav koja iz dana u dan postaje snažnija i neshvatljivo raste....ljubav u kojoj Vas svaki dan ponovno iznenađuje Vaša draga ili dragi i pitate se pa zar još može biti bolje, jedan drugome gotovo ne možete vjerovati....ljubav u kojoj nema kraja i nema stanke i nema nesavladivih prepreka!! Dišite danas punim srcem i upijte ono što je u zraku i zadržite čvrsto zauvijek....
Svi Vi koji još možda nemate svoju vječnu ljubav, nemojte se bacati u one namjerne depresije, već budite sretni za ona sljedeća Valentinova i one sljedeće dane sve, kada ćete i Vi to moći osjetiti!

Još jednom, svima puse i nježno ljubavno Valentinovo Vam želim....

- 03:04 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Copyright: Vrazicek
Design: Katya






Sve ono što se nalazi u meni,
voljela bih kroz pjesme podijeliti s onima
koji cijene svoje unutarnje osjećaje,
koji njeguju njihovu vrijednost...
To je ono što nam uvijek ostaje vjerno!!

...s tobom..
U nadi, koliko puta,
umrla sam..
U želji, koliko puta,
izgorjela sam.
Pod teretom,
osjetila sam bol,
stihom,
imala sam slutnju.
Riječi,
zbunile me..

U pogledu me traži,
kad nađeš ljubav,
javi.

U njoj živjet ću!

U ruci tvojoj
topit ću se,
nek me upije tvoja koža!


Free Website Counters
Free Website Counters


*Love Story Theme*


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr






... jutrom ...
Slatka si ovako snena ujutro,
kad proklinješ dan
što ti je dirnuo lice!

Slatki su prvi treptaji tvoji
i tvoje stenjanje muklo
i tvoj okret i tvoja kretnja
i tvoj dodir mekan ...

i tvoje prvo - pusti me
još malo!

Medena si kad zjevneš
i suza ti poteče niz lice
i kad se osmjehneš i trzneš..
i tvoj treptaj, još jednom..

Slatka je tvoja prva ljubav
na usnama,
jutru posvećena ...