Opet ja :))

ponedjeljak, 26.06.2006.

Nisam se dugo javila..Imala sam toliko toga, obaveza, ispita, no na kraju sam sve polozila s pet :) ..S jedne strane su mi svi ti ispiti dobro dosli u zaboravljanju H, no jos uvijek ga volim..No to valjda tako mora biti. Cudan mi je taj cijeli proces zaboravljanja, sve te emocije koje prolaze mojom glavom, kako se sve mijenja iz dana u dan..
U sri je pustao na partiju i ja sam odlucila otici. Nisam ga cak niti zvala da me stavi na popis (istina je da nikada ne placam ulaz u best jer znam sve redare), no i da sam ga morala platiti, mislim da ga nebi zvala. Udem ja unutra, a moj dragi -ne dragi, vec BIVSI, jos uvijek mi izletavaju ovakve besmislice- dakle, moj bivsi taman pusta moju najdrazu stvar..A stvarno sam se stresla kada sam ga vidjela, bio je tako medeni, bilo je lijepo vidjeti ga opet. Nisam ga vidjela 2 mj..Tko bi rekao da je vec toliko proslo..Ugl. pozdravila sam ga i stala se blizu njega, a on prvo ode negdje i kaze mi vratit cu se, zatim se vrati i opet negdje krene i meni kaze da ide malo van i brzo ce doci...Ja sam ga samo bijelo gledala, a glavom mi prolazi misao -Dragi, nismo vise u vezi da mi govoris gdje ides i sta radis, ne zanima me..-
Ako mu do tada nije bilo jasno mi to ne treba govoriti, mislim da je tu vecer shvatio. Kasnije sam mu poslala por da mi vrati nesto novaca jer sam ja sve svoje orocila, a trebat ce mi prije 15. 7. na sto mi je poslao bezobraznu nadurenu poruku, ja sam mu samo objasnila da sam ga trazila kao i on mene i da zaboravi, da ne treba. On me nakon toga pitao koliko, no stvarno mi se nije dalo raspravljati s njime o nekakvim novcima i svadati, pa jednostavno nisam vise odgovorila...

A sta mi se dogodi danas...
Bila sam na kavi u Roku sa dvije Ivane i jednim covjekom dogovarala nekakve poslove i nakon toga smo nas 3 krenule prema Ivani doma na kolace. Ivani se svida L, a on je od Hrvoja dobar prijatelj, tj. zajedno sviraju na partijima.

Ivana: -Ajme, vidjela sam L neki dan na jarunu-
Ja: -Nemoj mi o L, odmah me zaboli srce cim cujem nesto vezano za Hrvoja-

U tom trenu smo okrenule glavu, i pokraj nas ugledale, kog drugog, nego L!!!
Ivana ga pogleda i sva u soku joj izleti -Daj ne seri- i nakon toga samo -Bok-...
Ja sam ga onako sokirana jedva pozdravila.. Umrle smo i jedna i druga od srama i smijeha.. I dok smo tako umirale iz auta mi mase jos jedan Hrvojev prijatelj, ocito se isao naci sa L..
Tko bi rekao da ce se bas od svih ljudi L stvoriti pored nas bas u onom trenu kada smo ga slucajno spomenule.. No nema veze, sada mi je to zbilja smijesno :))

Jos uvijek ne prode dan, a da ne pomislim na H, no doci ce i taj dan :)) Uopce vise ne patim za njime (dobro, ponekada, ali necemo o tome), ispunila sam si vrijeme, stalno nesto treniram i ucim tako da mi nije dosadno, a jednom cu i ja njega prekriziti. Ma vec ja jesam njega prekrizila, no jednom gu ga i prestati voljeti..

Evo, pisat cu vam, brzo, brzo, obecajem. Nisam pisala jer sam bila sva tako nekak..Ma ne znam...Poljubac svima, hvala na silnim komentarima i brizi..

26.06.2006. u 20:11 • 34 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 05.06.2006.

Moj novi blog..

Evo ja sam se vratila, tj. otvorila sam novi blog.
Stari su mi neki citali i tako pa nije vise niti imalo smisla..
Pokusat cu sa svima vama koji ste me citali stupiti u kontakt i nadam se da cu to uspjeti zaobilazeci nepozeljne citatelje mog bloga..

Ja sam opet dobro.
H-a sam izbrisala iz svog zivota i nastavila dalje. Nisam kasnije puno plakala. Poslije onoga sto me nije nazvao me nazvao i razovarali smo dugo. I shvatila sam da stvarno nije bilo smisla da nastavljamo dalje.
I tako mu beskrajno hvala, hvala sto je bio jak kada sam ja bila slaba. I u sebi sam znala da to sve zapravo nema nikakvog smisla i da bi to bilo samo mucenje za mene, ali bojala sam se da sam pogrijesila.
Tada sam znala da nista nije na meni, da ga nisam povrijedila, da to jednostavno tako mora biti. No shvatila sam da je mozda i bolje da je to tako bilo jer nije niti on onaj koji je predivan, svet itd.. Mogu ga razumijeti i mozda bih i ja otisla tako daleko studirati i sve, ali s druge strane sam shvatila da mi je lagao, povrijedio me i razocarao. Ne vjerujem da to nije znao prije, i zato mozda vise nikada nebi bila s njime. Nebi mu vise mogla vjerovati.

No, kako je sada to sve iza mene ja se osjecam prilicno dobro i iznimno jako. Toliko da jos nisam zapalila cigaretu i popila ista alkoholno(osim onog koktela, ali to ne brojim, nisam se napila;), cak sam se odrekla i cokolade do Ivaninog rodendana. Dobila sam iznimnu snagu volje i svijest nad sobom tako da mi se cini kao da zbilja sve svoje ciljeve mogu ostvariti uz dovoljno truda, pa eto primila sam se ucenja, ispita, a na treninzima ispucam svu negativnu energiju i to je kako ugl provodim svoje vrijeme..Na more jos ne znam gdje cu, niti od prilike :), no valjda ce se nesto iskemijati...

Pozdravljam sve vas koji ste me prije citali, i citate me opet. Molim vas da izbrisete moj komentar pod kojim sam vam ostavila link, jer cu ubuduce najvjerojatnije koristiti drugo korisnicko ime. Volim vas sve, i hvala na brojnim komentarima u mojem zadnjem postu :))

05.06.2006. u 00:11 • 50 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moje izivljavanje i iskaljavanje viska onoga...

Blogovi koje citam..

hocu razvod - meni jako drag blog, jako dobro i realno obradene teme
rokerica - mracan i depresivan blog, no jako zanimljiv..
moj muz je peder - sam naslov govori dovoljno :)
stuck one - cura koju obozavam od kada sam prvi put vidjela njen blog
freddy - odlican blog, od dizajna do sadrzaja..volim tu curu :)
slut - ovaj je jedan od onih blogova koje ne zelim stalno pratiti jer mi je veci gust citati sve to u komadu :)
SMRZNUTA DAMA - predivna osoba, stvarno zna ohrabriti i podrzati, a i volim ju citati
John Frusciante (Junior) - evo da i on napokon stigne na moju listu slavnih ;)
lizalica18 - lizalica zna samo najbolje...
Gospodin Profesor - jako simpaticna osoba koja uvijek ima pametan savjet i saljivo-zanimljive postove :)
kika158 - jako topla osoba, puno mi je pomogla njena podrska..
Josipa - sto reci? jako mlada, ali za svoje godine jako pametna
mare - takoder jako malda, Josipina prijateljica koja mi se takoder umilila svojim pametnim savjetima i razmisljanjem..
PILE BABINO - must read..uvijek se nade nesto zanimljivo
bestija - draga, simpaticna, osjecajna...i jos puno toga :)
partyanerica* - sam naslov govori - nepopravljiva PLUR partijanerica, jako topla i meni jako draga..
natalie - *TeŠkO*jE*fUl*BiTi*Kul*
zujica & eres vectra - zaljubljeni par kojem jednostavno ne mogu odoljeti :)
ivanaaaa - odmah mi se uvukla pod kozu...
weekendlover - mislim da ime govori dovoljno :)
kikica - bila je tu uvijek, i kada mi je bilo najteze puno mi je pomogla..
ruzinalatica - predivne pjesma...
†Angel_with_broken_wings† - supergirl...stvarno zanimljiva razmisljanja i dobar nacin pisanja..i, naravno, odlicna osoba!
irena - evo i nje na mojoj listi ;)
lola - malena koju jednostavno obozavam!