brinete_&_plavuše

subota, 16.09.2006.

_SVE I SVAŠTA!!!!!_

EJ LJUDI! NIJE ME DUGO BILO AL EVO ME OPET! POČELA JE ŠKOLA,
UPISALA SAM SE U EKONOMSKU U SAMOBOR! MOGU REČ DA SAM
MISLILA DA ĆE BIT UŽAS AL JE OK! RASKA NAM JE SUPER, I ŠKVADRA JE SUPER AL OVA ŽENA IZ KNJIGOVODSTVA JE UŽASSSSS! SVE PONIŽAVA I MALTETIRA! A DA VIDITE OVU IZ KEMIJE I BIOOGIJE, ŽENA JE STRAŠILO! AL DOSLOVNO! E DA, HELY NISAM JA OBRISALA SLIKE OD KAKA-a,MOŽDA JE ELA! JA TO NEBI NAPRAVILA! POZZ SVE, A NAJVIŠE 1.a RAZRED SREDNJE ŠKOLE ETUŠ! BIG KISSSSSSSSSSSS!

P.S. ELA MOGLA BI ME KOJI PUT NAZZ...MISLIM BROJ ZNAŠ....345.....



By:Tamy!

16.09.2006. u 17:29 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

S. Valentine images



09.05.2006. 21:05
Myspace layouts

S. Valentine images



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace Slavica Cukteras
Prevari me

Ostace trag posle nas i nase ljubavi
mozda ce neko pricati
da smo se voleli
al' jedno znam nismo uspeli

Jednom sam srecu imala
nisam je cuvala
i sve za tren je postalo ogromna uvala
i sada znam bez tebe propadam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresila
i srusila sve do pepela

Ref. 2x
Prevari me, samo me ne ostavljaj
prevari me, samo ne reci da je kraj
prevari me, samo da bude kao pre
ne daj da bez tebe sama ostanem

Za druge bili smo mi
srecni u ljubavi
mozda ce nekada da se ponovi
al' jedno znam bez tebe propadam

Ko kaznu cekam svaki dan
hocu da poludim
ako je ovo san neka se probudim
i docekam da te ugledam

Kako cu bez tebe sutra
kad mi lose krene
kako da drustvu kazem
odlazis od mene
kad znam da sam pogresila
i srusila sve do pepela

Ref. 2x

Ref. 2x

Djogani
Panika

Ne volim kada zavolim
kada zavolim ja gresim
dopustim kad se opustim, o, o

Zelim da me zavodis
da zavodljivo se smesis
priznacu i pristacu, u, u
nisam znala da je to
opasno, zapaljivo, tako neodoljivo

Ref.
Pa, pa, panika kada blizu sam ti ja
gubim glavu na tvoj znak
vodi me u polumrak
pa, pa, panika kad blizu sam ti ja
glas mi pretvoris u dah
ti si andjeoski prah

Ne verujem srcu tvom
lagalo me vise puta
navelo pa zavelo, o, o

Ref.

Maco, samo pridji blize
vidim, pogled tvoj me stize
vidim, samo ide nize
i vise se ne dize
ma pusti fore, hajmo gore
sve od sumraka do zore

Ref.

Jovana Pajic
BMW

Uvek si bio los u matematici
i nisi umeo da proracunas
da cu ti vise nego ti meni faliti
pa da me cuvas

Uvek si bio taj koji sve pokvari
pa si i nju u nasu vezu doveo
ma, ume lazni sjaj lako da prevari
tako si hteo

Ref.
Sve joj moje dobro stoji, zar ne
kada udje u tvoj crni BMW
i kad nasim gradom prodjes sa njom
svako se okrene

A kad nocu dodir osetis njen
znaces da samo dobar bila je plen
zvaces me, al' za tebe bice moj broj
poziv zabranjen

Kazu, po jutru dan uvek se poznaje
ti iza maske si dobro se krio
kad s njom te vidim
ne mogu da se ne kajem
sto moj si bio

Uvek si znao sve lepo da pokvaris
pa si i nju u nasu vezu doveo
ma, ume lazni sjaj lako da prevari
tako si hteo

Ref.

Ref.