nedjelja, 19.02.2012.

28. dan

Evo me, malo sam zapostavila blog radi drugih obaveza.
Javljam se sa dobrim vjestima, a to je da sam u ovih skoro mjesec dana izgubila 5,5 kg!!! I skroz sam zadovoljna. Kroz sljedeći mjesec očekujem duplo manji gubitak, ali zato se, kad mi prođu zadnji ispiti sljedeći tjedan, posvećujem vježbanju svakodnevnom. Sobni bicikl + vježbe snage. Tako dok malo ne zatopli, a onda brzo hodanje i biciklom do faksa 2x40 min.
Mogu skoro bez problema bez junk-a preko tjedna. Nisam ušla u pekaru već 28 dana hehe :D
Hranim se kao i inače:
D - integralni kruh + posni + neki malomasni pileći narezak,il kak se to već zove
R - povrće, graak, kukuruz+tuna, brokula i slično + posni sir, ribana mrkva i slično
V - posni + tuna, ili ovisi ako sam više pojela za ručak onda juha od rajčice i slično
Eh, spremam se na posao sad, nadam se da danas opet neću sjebat s nutellomi torticama :(


10:44 | Komentari 3 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.