srijeda, 08.02.2012.

17.dan

Jel možete vjerovat da napišem post, dugačak post o tome kako se usrano i depresivno osjećam, onda ga slučajno obrišem i ispizdim do kraja. Pol sata nakon, oprostite na izrazu, ispižđavanja (jel to uopće riječ?) krenem pisat novi post (ovaj ovdje), sa potpuno drugačijim pogledom na svijet,život...ma na sve. Jebe mi se za ocjene, samo nek ja prođem, ionako već radim na faksu i uvlačim se u guzicu pročelnicima, pa sredit će mi oni neš. Jebe mi se za seminare, predat ću ih takve kakvi jesu, ionako nisu vrijedni objave. Ja ću se trudit bit najbolja samo u onome što me zanima, jebe mi se za vaše dodatne radove i usmene ispite. Ah... bit će mi žao za koji dan, plakat ću nad trojkama u indeksu, ali kao što rekoh, jebe mi se.
Promjene raspoloženja me ubijaju... Nisam sigurna dali su to posljedice pms-a ili sam takva i inače?¨!
D - integralni kruh, omlet od 1 jaja i 1 bjelanjka, sa povrćem raznim (brokula,luk, poriluk,mrkva...)
R - upravo ga radim, prokulice sa maslinovim uljem i češnjakom, posni sir
V - posni sir u nekoj kombinaciji
Ispričavam se na nesuvislom postu.


17:07 | Komentari 1 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.