Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: cheri

slike: goOgle

Opis bloga

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 28.12.2008.

danas sam bila na misi a sinoć sam do kasna ostala budna...
cijelu sam misu prespavala otvorenih očiju...zijev
nema nekih filmova tako da baš i ne provodim puno vremena pred telkom...yes
dosadno je......za ubiti se od dosadebang
baš i nemam nešto zanimljivo da vam pišem...eek
a vi ćete naravno i dalje ostavljat puno kommića...yesyesyes
uskoro škola...namcornamcornamcor
najradije bih zaustavila vrijeme tako da uvijek bude isti dandeaddead
i po mogućnosti nedjelja....to mi je najdraži dan...ne znam zašto...eek
danas me naljutila jedna prijateljica...uff...mad
ne bri matea nisi ti....belj
ja idem sad a vi samo komentirajte..ja nemam ništa protiv..nono
papa....wave



komentiraj (21) • printaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.