prokletstvo ljepote

reumatski artritis

mrzim te što me ne čuvaš
ne dovoljno
koliko se ovo čuvati mora
sjedimo za stolom
gledam lica
okrećem se
pravim se da ne vidim
činjenice patrijarhata
jednom rukom vadim već
dvadesetu cigaretu iz kutije
drugom rukom me diraš
samo što te slušam
godine se ne broje
ne u ovom slučaju


tomislav pivo

tomislav pivo se topi sa želucem
mozgom, krvi, umom
kako to da sam od malena
znala za tebe - tomislave
voljela sam ime tvoje
kada sam se oko potoka igrala
ganjali smo se
a nismo se uhvatili
nikada
prestala sam tebe piti
prešla na čistu votku
i dedinu rakiju
a znao si da nije
dovoljno dobro za mene
pomalo i prejako
ali mogu ja to
ne brini
ostao si dobar brat
za kojeg bih život dala
jer znam da ti ne bi
ni za sebe ni za mene
čestitost je rijetka
um se nosi s njom
pivo je pivo
ne brini
to je samo pivo


dlakava prsa

stara dlakava prsa
kokošja
ovisna o keksu
a ne o kokainu
a i pička jedna
bi dobro došla
da djecu mu rodi
odlazim
na putu sam
kiša će te oprati
ostavljam ti
tomislava


kako ste rekli?
vaše ime je?


ruka ruku pozdravi
usne se ne ljube
priče o svijetu i natrag
intrigantno integrirane
u krug oko dojma
neka se on barem uvuče
pod kožu
bolesnu
napuknutu upravo na laktovima
bolest koja će se proširiti venama
ući u srce i pustiti ga da isčezne
vile više kišne kapi ne broje
mnogo ih je
potrebno je
a za srce
koga briga
zakopat ću ga


kava/pivo iz potrebe

želiš možda reći da je žena tu
da te pegla
da ju izjebeš
po potrebi
makar i pogledom
pred drugima
da ti samo tako pri prvoj rečenici
djecu rodi
da ne otputuješ na put oko svijeta
da ju usrećiš
jer možeš
a kemiji se ne klanjaš
oduvijek sam ovisnik bila
eh da imaš kilo koke u gepeku
za tobom bih pošla
i klanjala se
ljubila ti noge ponizno
u svojoj iskrivljenoj slici o ljubavi
koju (kako Lo kaže) valja kačiti o zid
na dlanu ti ne bih spavala
jer me znaš sitno naljutiti
volim malo krupnije ribe
koje grizu i nikada ne spavaju
one obično plivaju uzvodno
ništa bez opuštenosti
odmah blokiram motoriku
ma nema veze
dobro je
normalno je
kao



boje maslinasto-zelene

boje koje su te obavile
tvoje bore oko očiju nisu sakrile
a ni želju za ženidbom
i životom na moru
Hvar ili Brač
uredit ćeš apartmane na Braču
čini mi se da se sjećam
pođem li s tobom
za deset godina
raditi ne moram
a mogla bih i u Egipat
jer kod nas je hladno
zimi u ovo vrijeme
što bi mi falilo
to me nisi pitao
kao ni ostalo


zabrana za ovo

ovo - što je ovo
pitala sam te
što misliš s ovo
jebenu kavu i pivo
je li ovo što te slušam
ili što te pitam o Iranu
opet manje nego ti mene
osim o mom materijalnom stanju
jer nisam znala
da sam dobra partija
o tome si šutio
oči otvarao
dirao me pohotno
nakon 3 gutljaja piva
a vjeruješ da smo se
dogovorili o svemu
nismo
odlučio si
gdje ćemo živjeti
koju ćeš djecu imati
da ti rodim samo muške
da ih obučavaš
da budu svjetski putnici
šteta što ne bljujem verbalnu vatru
i što sam dovoljno pristojna
da poštujem tvoj film u glavi
bolesno insceniran
pa si ostao bez šamara
i mog naglog ustajanja u gužvi
nećeš me čekati u mraku
toliko bolestan nisi
a mogao bi i posao izgubiti
pasti mami na grbaču
ne isplati se
ali mrzit ćeš me
dva sata su tome pripomogla
i moj izmicaj na tren ukradene ruke



vođenje ljubavi

uzmemo jednu stabilnu
i jednog nestabilnog
ponudi vam kavu
i odmah vidi vaše tijelo
on objeručke prihvati
lutka je bila
lutka treba i ostati
lutku ne boli
kada ju se voli
onako očajnički hladno
kada se u nju prodre
poput bačenog kamena u špilju
kada stare očajničke
usne sa žvaljama ju ljube
i kada tijelo nad njom zadrhti
i koprca se kao riba bez vode
samoća uništava one samotne duše
nisi kriv za sve
iako si stariji nisi nužno pametniji
možda samo promišljeniji
niti sam ja ta koja se treba ispričati
jer naljutio si me
zaboravit ću sve
da te utorkom opet mogu usputno pozdraviti
od sada u mom životu više nema te.

28.11.2008. u 23:47 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Srpanj 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Listopad 2010 (3)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (5)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (7)
Svibanj 2009 (9)
Travanj 2009 (11)
Ožujak 2009 (15)
Veljača 2009 (21)
Siječanj 2009 (20)
Prosinac 2008 (27)
Studeni 2008 (60)
Listopad 2008 (97)
Rujan 2008 (76)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



voluptinemisli@gmail.com