< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Svibanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da ili ne?

Opis bloga


Mljac


Linkovi


Ja sam mala pa sam pala svu sam pičku polupala...





četvrti

Uglavnom...štosam htio reći. Danas me opalio neki glupi osjećaj tuposti nakon očito previše neprospavnaih noći. Nakupilo se toga, a vremena je ograničeno. Danas sam sillovao svoj auto. Bezdušno silovao. Više je gledao crveno na semaforu nego ja u cice maloj ispred mene u dućanu kad sam si kupovao zrnati sir i dimcek. Očito ne rasipam dovoljno love na gorivo...doh...

Ovo je zadnji blog entry do subote i to "ako"...sutra sam bookiran kao kurva za vrijeme nogometnog prvenstva.

Jel itko gleda seriju "How I met your mother"? Humoristična serija koja se trenutno snima i emitira. Downloadao sam i pogledao SVE epizode...njih preko 60. Zabavlja me. Zabalvjaju me likovi koji su iznimno maštovito napravljeni. Zabavlja me priča koja se proteže kroz epizode i sezone. Neke fore koje su smiješne samo ako si sve gledao. I like it.

Danas sam dobio peticu. Jedan predmet manje. Brojim sitno. Presitno koje je došlo prebrzo. No, ne bunim se...alocirati cu slobodno vrijeme u siguran sam maštovite zabave. Nadam se u vlastito tijelo. Otkad sam single, a sad već ima...nekako sam se navikao na komociju. Postao puno sebičniji. Znam da nije to dobra kvaliteta, ali ugađam si znatno više nego ikad. Toliko da sam čak razmisljao kak je zivjeti onim tipovima koji samo sporadično karaju nekoga i ujutro dovidjorno.

On the other hand...ja bi obitelj svoju...ne sad, ali bi...tako da takve ideje ostaju samo nerealizirane ideje...



14.05.2008. u 00:48 sati je napisano ovo gore
Komentari: (0) | Printaj | na vrh stranice | #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.