voltaren https://blog.dnevnik.hr/voltaren-salt

četvrtak, 13.03.2014.

1.4

znao sam tu i tamo kupiti neku stvar koju nisam trebao. naravno, to znam sada, s odmakom, ali tada mi se to činilo sasvim u redu, ili čak potrebno. mislim da bi mogao natovariti jednu oveću kutiju sa stvarima koje mi zapravo nisu trebale, a kupio sam ih. srećom pa se radi o samo jednoj kutiji :) ili si ja to samo tako mislim...
nekada je bilo puno manje stvari pa se pitam kako su nekad izlazili na kraj s osobnim problemima. podsjetilo me to na kapetana Danka u filmu Crveno usijanje, koji na pitanje američkog detektiva koje je sredstvo kojim se Rusi nose sa stresom jednostavno odgovara - votka! sad, nije da zagovaram tako nešto, ali ima istine u tome - ljudi se sa stresom uglavnom nose tako da koriste nešto drugo kako bi zaboravili stres koji zapravo ostaje, ali prikriven.
mislim da nama tako nešto uopće ne treba jer mi je nezamislivo plutati svemirom u stresu. u spokoju da, ali u stresu nikako.
a kako sam čuo, i pisanje ima antistresan učinak, pa bi se moglo reći, onako objektivno sa strane, da je i ovaj blog neka vrsta višegodišnje antistres kampanje :)
možda su nekad i istraživači odlazili u daleke krajeve samo zato da se maknu od stresnih domaćih prilika.

ne znam kako dizajn svemirskog broda podnosi drvo? jer bojim se da samo unutarnja vrata mogu biti drvena, a vanjska... drvo je zapravo jako lijep materijal, i dođe mi žao što sam nemam više stvari od pravog, punog drveta, nego se više manje radi o nekakvim prerađevinama, koje niti izgledaju tako dobro i upečatljivo, a niti su toliko kvalitetne. ali dobro, barem mi kućica na stablu može biti sva drvena...

"koliko je svemir zelen" dalo mi je dobru ideju. s obzirom da je svemir uglavnom crn i ne vidi se baš nešto posebno, osim kad dođeš jako jako blizu nečemu, a svaki pravi svemirski brod ima onaj veliki ekran umjesto prozora, onda bi mogli taj ekran protegnuti po čitavoj palubi, ili ako hoćeš i čitavom brodu, i umjesto zidova imati ekran na kojeg možemo puštati što god poželimo - na primjer šumu ili livadu s kravama, a možemo jednostavno umjesto crnog svemira s malim žutim zvijezdama staviti zeleni svemir s velikim plavim zvijezdama. ili tako nekako. znam da za "ono pravo" već imamo pravi vrt, ali ipak...
ma kad staneš i razmisliš, proketiranje svemirskog broda uopće nije tako jednostavno. a ja sam mislio da sam ja jednostavan.
zato se slažem da je Zemlja već sasvim dobro isprojektirana, i da bi brod bio kruh preko pogače. mislim da su svi ti silni inženjeri potpuno promašili. umjesto da projektiraju nove brodove, trebali su samo kopirati Zemlju. možda da i mi počnemo s projektom ispočetka? ili da jednostavno sjednemo na livadu i uživamo, jer ionako je sve već tu :)

13.03.2014. u 14:21 • 0 Dijagnoza?#^

<< Arhiva >>