voltaren https://blog.dnevnik.hr/voltaren-salt

srijeda, 26.02.2014.

1.2

mene čudi nešto - zašto su nam krave tema u zadnje vrijeme, a nisu leteće, pa čak niti jureće? jer navikao sam na krave koje mirno stoje i pasu, a ako bi se koja i odvažila na kratki trk izgledalo bi mi to sasvim nezgrapno. o kravama se zapravo uopće ne razmišlja i ne govori, zar ne?

stripove sam čitao dosta, ali je to bilo davno, dok sam išao u osnovnu školu. kako je vrijeme prolazilo tako bi strip pročitao sve brže i brže, i na kraju bi mi trebalo desetak minuta, i shvatio sam da me to više ne zanima. ali da ima dobrih epizoda, to svakako. zanimljivo je kako neki kod nas popularni stripovi nisu popularni u drugim zemljama i obrnuto. kad smo kod stripova i krava, znaš onu - krava čita novine... mogla bi pročitati i strip i pojesti koju stranicu pa da nam kaže koji je najbolji - zagor, blek ili možda alan ford...

"Ti zbilja nikad nisi vidio jureće krave"
ma meni ti ovo zvuči kao da se radi o nekim kravama superjunakinjama :)

stripovi još kako tako, ali poslovni papiri su gnjavež i davež - to čitati i baviti se njima, ajoj! kao u svemu tako i u tome - ima ljudi koji jesu za to i onih koji nisu za to. ponekad susretnem ljude koji sa velikim žarom rade uredsko-papirnate poslove, i stvarno razumijem da to vole. svojedobno smo imali podstanarku koja je radila kao revizor i po cijele dane, ali doslovno po cijele dane, sjedila za kompjuterom i među papirima i poslovnim knjigama, ali je to voljela toliko da joj nije bilo teško raditi ni vikendima noću! barem je govorila da je radila i vikendima noću. to je lijepo - kad nešto toliko voliš.

26.02.2014. u 10:59 • 3 Dijagnoza?#^

<< Arhiva >>