voltaren https://blog.dnevnik.hr/voltaren-salt

utorak, 20.08.2013.

povratak u budućnost

i tako... prije ili poslije moramo se vratiti u budućnost, makar je i ne iščekivali željno. bio sam u Puli i Splitu, i mogu ti reći da mi suvremena tehnologija nije niti malo falila. čak nisam ni puno fotografirao, iako prilike uvijek ima. moguće da je tako i sa istraživačima daljeg i bližeg svemira. kad su jednom bili na Mjesecu, pa drugi put, pa treći put, e onda je već postalo dosadno. dakle, jedan od glavnih uvjeta za tu profesiju je da ti ne bude dosadno i kada je dosadno. jer zamisli kako bi nam bilo lebdjeti svemirom svih tih godina - i ništa. zato se čovjek mora sam pobrinuti da mu bude zanimljivo - ja sam tako doskočio na morskog ježa. penjao sam se po nekakvim stijenama. i slično. a sad opet zg. ništa, moramo početi pripremati novu ekspediciju...

20.08.2013. u 11:58 • 1 Dijagnoza?#^

<< Arhiva >>