voltaren https://blog.dnevnik.hr/voltaren-salt

petak, 14.06.2013.

uređaj za razotkrivanje

zato jer je naša galaksija otvorenog tipa - mora biti tako bijela, svijetla i prozračna. inače je svemir crn, a kad je nešto mračno mora biti da se unutra nešto skriva. nešto što treba odgonetnuti, pronaći, razotkriti. mi smo već unaprijed razotkriveni, i sada...

ako već moraš doživjeti brodolom, neka bude čim veći. uistinu, lakše je preživjeti brodolom golemog prekooceanskog krstarećeg hotela, nego neke male jedrilice koja se našla u grlu ciklona usred oceana. zato je i naš svemirski brod grandiozno projektiran. kada već možemo, zašto se ne bi razmetali prostorom, to jest svemirom. zanimljivo je to - ljudi se običnu razmeću vlastitim sitnicama, a mi imamo cijeli svemir za to. znaš kako djeca nekad pojure prema nekoj stvari, dohvate je i jednostavno kažu - moje! i druga se djeca s tim činom prisvajanja pomire? tako i mi na naš svemir možemo napisati moje. i točka.

meni nekako ta izlaženja iz ormara nisu najmilija, jer uvijek ispadne da iz ormara izađe nešto čudovišno, pa makar bilo ogrnuto pliš krznom. Bog je čovjeku dao razum i slobodnu volju, i u tom smislu svatko ima pravo biti kako mu je drago, ali to ne znači da se mi ostali moramo složiti s njegovim ne/razumnim ponašanjem i njegovom voljom, a još manje tome pljeskati.

zvjezdobran! to je prvi n/ovobloški izum. i zvuči dovoljno djetinjasto i zabavno! kao grudobran. ali kako bi to ukomponirali u onu priču o dugama? ili će zvjezdobran dobiti vlastitu priču...

jarko crveno na srebrnom... kada bi bili kvadratići ispao bi hrvatski grb. ovako... predlažem promjenjivu vanjštinu. znaš one autiće koji mijenjaju boju kad ih staviš u vodu? e tako nešto, samo će naš brod moći mijenjati dezen kad mi hoćemo, i kako mi hoćemo. bilo bi dosadno kad bi baš cijelo vrijeme izgledao isto. možemo primjeniti i onu prozirnu boju, ako se sjećaš kameleona na drveću i rose na prozirnom cvijeću. doduše, nešto slično su Klingonci već davno smislili, a zove se tako dosadno - uređaj za skrivanje. kad si dijete zvuči super, ali što će nam to ako se želimo razmetati?


14.06.2013. u 13:48 • 0 Dijagnoza?#^

<< Arhiva >>