< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...nemam sa za rec...još uvjek žalim za onim bivšim blogom...

Image and video hosting by TinyPic

BlOgOviiiIiiIiiiiIi!!!

Sanja...Bobo...Domo...
Karlo...Grupa Brevis...
...ŽiŽi...


Sveee o meni...skoro sve...=)...

Image and video hosting by TinyPic

IME: Ema
NADIMAK: Mima, Mimach...
PREZIME: Njet bitno...
DOŠLA NA SVJET:: 22.4.1996.
GRAD: Rijeka...of kors!

VOJIM PuuuuNO:
...Frendove i frendice...
...Converse...
...muzikuuu...
...kad nema škole...
...Egipat...(opsjednuto derište)...
...i naravno...ODBOJKU!!!...

NEVOJIM UOPCE:

...školu...ddd...
...bahate ljudowe...
...metalce...
...nekoliko osoba......
...izgubljenu utakmicu...kmeee...
....ItDiTdItD......

MOJA FREND ODBOJKA:zubo
...Lele...moja sekicaaa...kuuul pipl...
...Sara...d crna ovca...
...Tonkica...moja isto kuuul pipl...
...Vlatkaaa...kuuul pipl...kapetan nas...weee...hihi....
...Miđaa....moja ajs ajs pingwiiiin....
...Pejaaa...Kul čovo...moram je naucit Neskwik...hehe...
...Ivana...moja dobar čovjek....=)=)=)....
...Klara d Epy....oces kekt?....pavaaam.....hihihi....
...Patricia...mrtva kruska.....hehe.....
...Sara...kuul pipl...i tebe moram neskwik naucit...hh...
...Ivonaaa...very kuuul pipl....

....Kog sam zaboravila....sorrrryyy ljudofiii!!!!!!!!.......zubo.......

...e da.......msn: emakalac@hotmail.com

srijeda, 17.12.2008.

...New post...hehe...komajte lijudofs!!!.....

Weeeeeeee.......
......ajme nes totalno kuuul mi se događa al necu napisat jer bi ta određena osoba mogla tu doc i to procitat......hehe......ako ocete znat pitajte me.....usmeno.....hehehe......XD.....blueberry.....hhhh....mislim da ce ovo samo Nati skuzit....bwaahaha......xd.....i tako ja malo tu slusam---jaaa bi se sad ljubioo...s tobo se valjaooo....itd....da sad ne pisem sve....hehe....ugl....heppy sam jer danas iem na tekmu na Trsat......ne igramo mi...nego neki....ma sa ja znam....hheheh....krejzi kido.....i sad stalno iamo neke tekmicee....joj....swaki dan nes.....a ovaj post je dosta kratak jer ja to samo da znate sa se događa....i kako sam heeeppyyyy.........uglaaavn.......iem ja......big kiss to my blueberry (iako ta osoba nezna da je to ona...ustvari on...), Lele, Wlajot, Saric, Sara, Tonkic, Ajs ajs Mii (ii...hh), Peji.........i t d.....aw aw aw Natii........hhh......Wlajot wi have tu mejk dem a diner!!!..........hh........papa......!!!!!!!
mahwavemahwavemahwave

Image and video hosting by TinyPic
Ovo je za Nati...također...hehe....

|Komentiraj 75| >Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.