< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...nemam sa za rec...još uvjek žalim za onim bivšim blogom...

Image and video hosting by TinyPic

BlOgOviiiIiiIiiiiIi!!!

Sanja...Bobo...Domo...
Karlo...Grupa Brevis...
...ŽiŽi...


Sveee o meni...skoro sve...=)...

Image and video hosting by TinyPic

IME: Ema
NADIMAK: Mima, Mimach...
PREZIME: Njet bitno...
DOŠLA NA SVJET:: 22.4.1996.
GRAD: Rijeka...of kors!

VOJIM PuuuuNO:
...Frendove i frendice...
...Converse...
...muzikuuu...
...kad nema škole...
...Egipat...(opsjednuto derište)...
...i naravno...ODBOJKU!!!...

NEVOJIM UOPCE:

...školu...ddd...
...bahate ljudowe...
...metalce...
...nekoliko osoba......
...izgubljenu utakmicu...kmeee...
....ItDiTdItD......

MOJA FREND ODBOJKA:zubo
...Lele...moja sekicaaa...kuuul pipl...
...Sara...d crna ovca...
...Tonkica...moja isto kuuul pipl...
...Vlatkaaa...kuuul pipl...kapetan nas...weee...hihi....
...Miđaa....moja ajs ajs pingwiiiin....
...Pejaaa...Kul čovo...moram je naucit Neskwik...hehe...
...Ivana...moja dobar čovjek....=)=)=)....
...Klara d Epy....oces kekt?....pavaaam.....hihihi....
...Patricia...mrtva kruska.....hehe.....
...Sara...kuul pipl...i tebe moram neskwik naucit...hh...
...Ivonaaa...very kuuul pipl....

....Kog sam zaboravila....sorrrryyy ljudofiii!!!!!!!!.......zubo.......

...e da.......msn: emakalac@hotmail.com

četvrtak, 27.11.2008.

...Ou jEa...XD...

...Ou jEa...oU JeA!!!!...
....dobili smo Gornju Vežicuu.....KaStAv 2...VeŽiCa 1....jej.....
....a i taj mutavi drugi set smo mogli dobit ali neeeee....hhh....
....glawno je da smo MI pobjedili a NE ONI....mislim vec nam je i vrijeme...buahaha........ali popravljamo se!!!.....za sad mi je najdraža tekma bila protiv Riječine jer smo ful dobro igrali......tak da.....a meni je jucer cijelu utakmicu bilo slaboooo....i to jos od auta....ah...mutavo little kido.....a kad smo igrali protiv Grobnika....uuuuuu.....mogli smo ih dobit...setovi su završavali oko 20:25 ili 23:25 ili tako nes........a oni kao prvi na listi.....bwaaaaaa.......zujozujozujo.......nez sa da vise kazem.......belj......
....ahhhh da........umireeeeeeem.....neznam kako slavit novu.......Nati mi ide na koncert.......a ja neeeeeezzz sa da radim....sa starcima sigurno necu ostat mislim dddd......morala bi bit luda tak da.....lud.....postoji jedna nada ali nezelim je spominjat......hhhhh....a vidjet cu jos.....ccc.....ajde neda mi se vise pisat....paaaapaaaa!!!!!!!!!.......
..... c ya lijudofs........
mahwavemahwavemahwavemahwave

Image and video hosting by TinyPic

|Komentiraj 16| >Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.