A&S

Moja ljubav tebe trazi, ti si sreca i ljepota. Reci cu ti sve, al’ bez lazi… ti si ljubav mog zivota!!!

Ti si mi sve mishu...

Ja…pogledom cu te pratiti, dodirom hrabriti, zagrljajem braniti, poljubcima hraniti, suzama tjesiti, zauvijek VOLJETI!


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


koMenTaRi oN/oFF

by bLoG MaSteR (:

VOLIM TE..... STEFANE...

.Kad sam bila mala, mama mi je rekla da andjeli zive u raju...Sad znam da to nije istina...jer ako je to istina ..kako je moguce da si ti tu ... <33

<3 <3

Sinoc sam dobila poruku od neba. Bogovi su se zalili da im je pobjegao najljepsi andjeo. Ne brini se, nisam te odala.sretan

nedjelja, 19.07.2009.

Ozdravi mi brzo zivote moj!!!


Tuzni smo jako ...falis nam... ozdravi brzo molim te ..najmilije moje..medeno moje ...volim te najvishe ... znam da si jak i vjerujem u tebe i mozes pobjediti tu bolest.. ali sam jako tuzna jer si u bolnici .. :(...



| LeAvE a CoMmEnT (0) | oR pRiNt This pAgE | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.