Volim košarku

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on/off

Opis bloga

Blog o kk Fortuni, košarci i meni

Ti si posjetitelj broj
Corporate Logo Design.

Moj banner:

Linkovi

(klikom na preporuka pokraj pojedinog linka dolje vidjet ćete njegov opis)

Forumi:
kk Fortuna forum-[preporuka]

Blogovi:
Najbolji blogovi:
Viky
Luke
Jump-man8
Little blond
cool zero
majenaa16
Pikica
Frenky
Marry
Lexy1

Web stranice o košarci:
kk Fortuna.hr
Kosarka.hr

Nešto o meni

Ime mi je Vedran
Živim u Zaprešiću
Idem u 0Š u Zaprešiću
Godina 13
Volim košarku, zajebanciju, kompjutere
Slušam sve po malo osim cajka
Nevolim bahate ljude, nogomet, kraj praznika
Želim postati programer
Treniram košarku u klubu Fortuna.
Moj mail/MSN je basketboy2008@hotmail.com

Izreke

REKLI SU NAM
DA ŠKOLA NIJE ZATVOR
A MI NI KRIVI NI DUŽNI
DOBILI 8 GODINA

četvrtak, 26.06.2008. at 15:41

Dugo me nije bilo i dugo me više neće biti

Shvatio sam da se nisam oprostio sa svima na blog.hr-u, pa se evo javljam.
Dosadilo mi je pisanje bloga, pa eto, našao sam druge zanimacije....zaliven

Ukratko: I dalje se bavim košarkom u Fortuni, sad imam 13 godina, a ostalo sve po starom. Dubroliga je gotova (nismo ni blizu prvom mjestu), pas mi je još živ...rofldeadrofl

Malo ću si sad osvježit blog, pa idem zauvjek. Pozdrav svima.wavemah

P.S. Ako želite kakav košarkaški dizajn imate moje dizajne sa basketdizajn.blog.hr .



/ Say what you got (6) / Print this post / ### /

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.