utorak, 30.01.2007.

Hejjjjj

Ev me nakon nekoliko nepisanih dana... Zapravo mi je dosadilo pisati, neznam sta da pisem... Sve mi je glupo da napisem.....
Danas nam je bio kontolni iz matematike (mrzim je)... Jucer sam cijeli dan ucila tu matematiku!!! Sutra pita engleski, zemljopis i hrvatski joj NECU U SKOLU... Valjda cu se izvuci na to sto mi je rodjendan :))
Uglavno necu za sutra nista uciti... Sta ima kod vas??? Jeli i vama mrsko u skolu ici????
Ev vam malo tekstova od DJ KRMKA

Cijelo selo smrce bijelo


Ljudi moji, istina je ziva
sto poludi selo, to je droga kriva
pusila se trava, na redu je koka
u mom selu, brale, sve se zivo roka

Ref.
Cijelo selo smrce bijelo, joj
cijelo selo smrce bijelo, joj
prodaj stoku da kupimo koku
aj do moga, unisti nas droga, joj

Navuk'o se cale, to je, braco, strasno
konzumira bijelo kao da je brasno
ujaci i ujne, stricevi i strine
niko nece, ljudi, s koke da se skine

Ref.

Cijelo selo smrce bijelo, joj
(2x)

Prodaj stoku da kupimo koku
aj do moga, unisti nas droga, joj


Severina

Kad Severina rivom hoda
cila riva blista
tad prenosi se slava
naseg bilog mista

Kad Severina gradom prodje
to je ponos Splita
bas je Seve slavna
poput druga Tita

Ref.
Severina, Severina
ti si bomba, ti si mina
jerbalabi muskardina
Severina, Severina

Severina, Severina
moj je krevet tvoja bina
ja bih s' tobom tija sina
Severina, Severina

Kad Severina bluzu skine
covik dusu proda
zvizde tad mornari
i masu joj sa broda

Kad Severina mini skine
tad Marjan se probudi
ludi nocni provod
cili Hajduk nudi

Ref.

Kad Severina gliser vozi
valovi se pjene
o, gliser, ti pomozi
da provoza i mene

Kad Severina ljubav vodi
ujeda i grebe
jer voli nasa Seve
da se dobro ...

Ak sutra budem ziva napisem vam sta je bilo u skoli...... :))

- 14:18 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve pomalo








Image Hosted by ImageShack.us

Counter

Free Web



Cursors