četvrtak, 28.12.2006.

Dosadaaaa

Ev mene opet...
Sta ima ljudi???? Kod mene sve po starom... Jedva cekam docek nov godine hehehehe... Idem s frendicama vanka i takooo..... Nesto me ovih dana puklo pa samo slusam samo rock, a inace kao sto znate slusam NARODO jer je THE BEST...
Ovo su najbolje pjesme meni ovih dana....................

Zabranjeno Pusenje
Pos'o, kuca, birtija

Nikad nisam bio neki veliki vjernik
nisam cit'o stampu, nisam gled'o dnevnik
nisam znao gdje sam i koja je klima
ti si bila moje proljece i zima

Al' otkako je presusio okean
ja vise srece u ljubavi nemam
al' otkako se ugasio vulkan
ja po cijeli dan sam po sobi lutam

Ref.
Otkako si s njim
otkako si otisla
zivot mi je siv
pos'o, kuca, birtija

Zavrsit cu sad ko svi stari cugeri
u ovome bircu gdje skupljaju se luzeri
i necu dat' nikom da ti spomene ime
i TV cu gledat' od himne do himne

Bijelo Dugme
Lazes

Lazes zlato, lazes duso
lazes vjestice
lazes tvojim slatkim jezikom
kurve svetice

Medeno, sve mednije
kobno k'o sto niko
nikog lagao nije

Postoji milion nacina
da te ostavim
ali ne postoji nijedan
da te prebolim

Ja sam crn sedef
za tvoje uho
ja sam ludak od
marcipana, duso

Ref.
O, bit ce mi zao
bice meni zao, zao
uzet ce je drugi
uzet ce je moja biti nece

Pjevaj, tuga je iznad tebe
pjevaj, Bog je danas
na tvojoj strani golube

Ref.

Lazes zlato, lazes duso
lazes vjestice

Zabranjeno Pusenje
Jugo 45


Kazu da su cuda svijeta
piramide africke
kazu da su cuda svijeta
velike rijeke Indije
al' nijedno cudo nije bilo
ravno onome
kad je stari uparkir'o
u bascu Jugu 45

Skupio se sav komsiluk
i pola rodbine
ono pola nije moglo
nije moglo od muke
stara napravila mezu
ispekla 'urmasice
stari otis'o u granap
po jos logistike

Ref.
Bilo je to dobro vrijeme
sve na kredit, sve za raju, jarane
u auto naspi corbe
pa u Trst po farmerke
bilo je to dobro vrijeme
te na izlet, te malo na more
u kuci puno smijeha
u basci Jugo 45

Vozio ga cika Franjo
da proda jabuke
vozio komsija Momo
da mu zenu porode
vozio ga daidza Mirso
kad je is'o u kurvaluke
vozio ga malo i ja
kad bi mazn'o kljuceve

Ref.

Virio sam jedno vece
iz basce cuo glasove
Momo, Franjo, daidza Mirso
nesto tiho govore
onda pruzise si ruke
na komsiju se ne moze
onda popise po jednu i razgulise
izgledao je bas mali to vece
nas Jugo 45

Pobjegli smo jednog jutra
s dvije kese najlonske
prvo malo Lenjinovom
pa preko Ljubljanske
danas nam je mnogo bolje
novi grad i novi stan
stari nam je postao fora
kantonalni ministar

Ali meni je u glavi
uvijek ista slika, siti fles
stara kuca, mala basca
i u njoj Jugo 45

Ima ih jos al neda mi se........ joj dosadeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Cujemo se mozda sutra, ak mi nebude mrsko tipkat.... Kisss



- 23:21 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 26.12.2006.

bok ljudi

Nakon dugo nepisanih postova evo vam i mene...
Sta ima kod vas??? Kak ste mi??? Kako ljubav??? Kako ste prosli u skoli????
I dalje navijam za BRAZIL i HAJDUK....
Zelim vam cestit i blagoslovljen Bozic.......
Cujemo seeeeeeee

- 23:53 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve pomalo








Image Hosted by ImageShack.us

Counter

Free Web



Cursors