nedjelja, 03.09.2006.

ŠKOLA


Slika hostovana na Fotorola.com

Hm, ta skola!!! Da znate kako mi se ne ide u skolu, a vama???? Suta mi pocinje skola, moram se buditi u 7:45, a nastava mi pocinje u 8:00!!! Inace skola mi je prekoputa ceste. Vidim je svako jutro cim se probudim naughty. Sada moram vise uciti, jer dobijam nove predmeteeeeeeeee, tako da cu vam od sutra slabije pisati!!! Neki dan sam isla da kupujem biljeznice, olovke, gumice, siljala... Kupila sam si i knjige, a kad samo pomislim na onu glupu povijest, odmah mi se bas ne ide u skolu, takodjer i matematiku!!! Ta dva predmeta zbilja mrzim!!!! naughty. Da sam bar sada zavrsila 4 razred srednje, to bi bilo cool!!!!!!!!!!!


Slika hostovana na Fotorola.com

Slika hostovana na Fotorola.com

Sretno sutra u skoli!!! Vidimo se kisssssssss kiss

- 19:25 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve pomalo








Image Hosted by ImageShack.us

Counter

Free Web



Cursors