subota, 02.09.2006.

Moja ABECEDA

E, ovako moji dragi!!!!!!!

A ADRIJANA - Moje lijepo ime
B BOKS - Obozavam ga gledati
C COCA COLA - Obozavam je piti
D DRAGAN - Ime moga brata
Đ ĐUS - Pice koje volim
E EEEEE - Uzrecica
F FILM - Ponekad ih gledam
G GIMNAZIJA - Skola u koju idem
H HAJDUK - Najbolji na cijelom svijetu
I IVAN - Najljepse ime
J JABUKA - Najbolje voce
K KRAŠ - Prave najbolje cokolade
L LORDI - Najgluplja grupa
M MAJMUNI - Mi smo od njih nastali smijeh
N NIKOSVEMIRKO - Moj najbolji frend
NJ NJAM NJAM - njami
O OPRAH SHOW - Cesto gledam i jako je zanimljivo
P PIVA - Najgore piceee
R RAJČICA - Obozavam je jesti
S SLADOLED - Osviježenje ljeti
Š ŠUMA - Ima je puno u mom kraju
T TELEFON - Cesto ga koristim
U USKOPLJE - Grad u kojem zivim
V VUK - Životinja koje se bojim
Z ZENICA - Grad u kojem sam rodjena
Ž ŽABA - Najruznija zivotinja

Vidimo se uskoro, a do tada veliki kisssssssssssssssssssss kiss
Ostavljajte svoje komentareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee



- 19:16 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve pomalo








Image Hosted by ImageShack.us

Counter

Free Web



Cursors