vodonosha

srijeda, 20.05.2009.

Have Fun!

Imam osjechaj da ti mogu pomochi...
Znam da nikad nechu dobiti ono sto bi htio, no mogao sam imati puno, ne, dovoljno, ali puno,
a odbio sam, nesvjesno... valjda
Zadrzati chu se na svojoj teoriji da se sve deshava s razlogom, jer kako drugachije da objasnim sebi...

A tebi kazem, izdrzi ...

Najteze je izgubiti nekoga zauvijek, nekog bliskog...
...pri tome nije bitno u kakvim ste odnosima u tom trenutku, jedino sto je bitno da nema povratka...
Sve neizgovorene rijechi ostati che neizgovorene, a sve izgovorene prate nas zauvijek...

I reci cu ti jednu stvar kojoj me naucila osoba koja mi je uzor...
Tocno znam kakav zelim biti u zivotu, vidio sam to ...
...e pa, pitao sam shta je bit/smisao zivota, dobio sam najbolji moguchi odgovor u tom trenutku...
Have Fun!
Pomislio sam da je to prejednostavno i suvishe sebichno,
a kasnije sam shvatio da savrsheno funkcionira za svaki trenutak...
i da nema veze sa sebichnoshchu, a josh manje je jednostavno...
jer sve prolazi prebrzo, a lakshe je stalno se zaliti i odustajati...
Znam da je!

Ali nechu tom cestom, ovaj put sam jaci .... zbog tebe i nje!
...i da znash stalno si postavljam pitanje....

Doshla si mi u snovima, nakon pola godine, sjecham se da sam pozelio da se ne probudim...
sjecham se da sam pomislio, kako neshto nije uredu i na zalost... tako je!

Zivot ide dalje, a vrijeme stvarno pomaze, no zashto da ti pricham, kad imash vishe iskustva od mene...
ili barem isto toliko... Na zalost!

I znash da sam nashao ono shto sam trazio,
dobio sam beskrajnu ljubav i istom mjerom uzvratio, bez straha.
Srechu ti zelim dalje u zivotu... onakvu kakvu sam ja nasao, barem...
Zapamti, moja vrata su ti zauvijek otvorena, samo ovaj put na jedini moguchi nachin...
...tu sam da ti budem prijatelj... Zauvijek!!!

Have fun!


V.

20.05.2009. u 08:58 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

voda !!


vodonosha@gmail.com

Opis Bloga

kako dobiti vrijeme i vodu !!!

kako dishem!?

Bez nje tesko...
.. izgubljeno...
...ipak razumna...
...strpavsi u kofer snove....
...sa svojim nekim...
...razgovarajuchi...
...o zivotu...
..dok secem...