SRANJE POSLIJE SRANJA

01.12.2007., subota

DUBROVNIK

Hm…
evo gledam i ne vjerujem da je prošlo 5 mjeseci od mog zadnjeg pisanja....
moram priznati da vrijeme stvarno leti.
Obzirom da su se izdogađale dosta bitne stvari u mom životu , a i one malo manje bitne sljedeća 2-3 posta posvetiti ću onom razdoblju od 5 mjeseci nepisanja.
dakle......
ljeto je.... mjesec kolovoz... paklene vručine.... sretansretan
firma me šalje u Dubrovnik na 2 tjedna kako bi obučio nove djelatnike... hm....
dodatne dnevnice , malo odmora i besplatnog kupanja... hm.. moram priznati da nije zvučalo loše....
N. je naravno popozdila čim je čula za moje putovanje...
ali ......što se mora , mora se sretan
avionom sam u Dbk-u bio za 45 minuta , hotel 3 zvezdice , polu-pansion ( doručak i večera ) , ogromna soba , službeni auto 24 sata...
jel trebam išta reć...??? sretan
kako sam imao auto , svaki dan sam išao na ručak ( švercao sam se ... psssst ) a i obišao sam cijelu dubrovačku regiju.
jednostavno je prekrasna....
nakon nekog vremena upoznao sam ostalo društvo koje je bilo na ispomoći a dolazili su iz svih gradova Hrvatske.....
malo smo se družili ,i to samo onda kad su oni mogli jer su radili i popodne i subote i nedjelje.... uh grozno...
Dubrovnik je bolesno skup.... kava je 14 kuna , fanta 20 a nedaj Bože da bi nešto pojeli......500 kuna ode u sekundi....
a dubrovčani.... hm....
Dubrovčani su stvarno specifični..... lijeni su , ali moram priznati da znaju živjeti....onako kako mi hodamo u Zagrebu njima je to trčanje... vjerovatno će živjeti 100 godina .....
hm...... moram priznati da ja nebi mogao tako.... nema uzbuđenja , presporo je , predosadno ...nema osjećaja ispunjenosti ...onako kad se zbilja potrudiš i zapneš a onda gledaš rezultate svog rada.........
ali ipak.....
boravkom tamo vrijeme je proletjelo , ujutro na poslu , uglavnom po terenu a poslije podne odmah na plažu... sve to rezultiralo je time da sam već 5-i dan bio crn ko cigan.... heheehehhe....
Situacija sa N. išla je nizbrdo....svaki njen poziv i naši razgovori završavali su svađom i spuštanjem slušalice.......
ona jednostavno nije mogla podnijeti da je meni tamo dobro , ponašala se nekontrolirano , svako malo spuštala slušalicu pa opet nazivala.... i s vremenom me to uz što me užasno živciralo pomalo i izmorilo........
došlo je do te granice da sam bio spreman prekinuti cijelu vezu......
na sreću prošla je i ta krizna situacija...
a prošlo je i mojih 2 tjedna odmora u Dubrovniku.. tuzan
ali to nije kraj .....
počinje moj pravi godišnji.... odmor se i dalje nastavlja samo se selim sa juga na sjever...
službeni auto vratio sam u Zagreb nakon 9 sati vožnje ,
N. je već bila pripremila stvari za polazak.... prespavali smo i sljedeći dan krenuli u Crikvenicu.
plan je obići naš jadran uz minimalne troškove....

e da... moram napomenuti da smo novi stan u potpunosti uredili i da živimo skupa od 7.-og mjeseca....

do sljedećeg pisanja......
pozdrav....







- 09:51 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život prije i poslije braka

TU I TAMO VOLIM ZAVIRITI .....