SRANJE POSLIJE SRANJA

09.07.2007., ponedjeljak

LUKSUZ

nema ga više....
u 2006.-oj godini živjeli smo kako grofovi... svaki dan van na večeru , svaki vikend negdje u toplice , welness , 2- 3 puta na more...
onda je došla 2007... i ništa se nije promijenilo... opet isto...večere , putovanja , trošenje novca na gluposti...

I sad je dosta....
stigla je prva rata za stan....prva od sljedećih 25 godina ili hm....25*12 mjeseci.... ajmeeee.....
iskreno ne znam kako ćemo ovo izgurati jer ni N. a ni ja nismo racionalni i savjesni kad je novac u pitanju....
teško je biti naviknut na luksuz i onda naglo prestati.....
ali eto probat ćemo.... ljeto , more...planirali smo negdje vani ali mislim da nema šanse da si takvo nešto dozvolimo u ovim trenutcima..
N. ima smještaj u Crikvenici pa mislim da ćemo tamo..više iz one navike da se malo maknemo iz Zagreba...
večere ćemo izbaciti jer mjesečno ode preko 1500 kuna na njih...
moram N. nagovoriti da se ostavi tog pušenja jer i tu ode preko 1500 kn mjesečno ( uz cigarete idu učestale kave )
i ono kaj je najvažnije.... vrijeme je da se skuliramo kod kupovine novih stvari.... moj ormar je prepun obleke a za njen da i ne govorim..( puta 2 ).....
malo je sramotno da nas dvoje zajedno imamo primanja preko 18.000 kn a na kraju mjeseca ne ostaje nam ni lipa... ( ne daj Bože da to starci saznaju...pa popljuvali bi nas k'o kakve balavce....)

šta još reć....
umoran sam jer ovih dana letim na 100 strana....
s jednog posla na drugi , iz jednog stana u drugi... koma sam... jedva čekam da se to malo posloži.....
moj stan pliva u prašini jer sam mjenjao stare prozore a stan od N. je i dalje u fazi sređivanja tako da uvijek ima nekaj za raditi....
evo samo danas smo njen stari i ja cijeli dan montirali stolić , garnituru , lampe i na kraju pola dana izgubili na stol kojeg smo na kraju ipak krivo složili.....
kako sam miran po prirodi meni je bilo svejedno ali on se i nije mogao kontrolirati na trenutke..... stvarno su mi smješni ti starci ( takav je i moj ) ..rade neki posao ali uz to svako malo i psuju i negoduju i svi su krivi pa nešto mumljaju pa opet psuju..........ah...starci ???

ljudi dragi odoh leć sutra je novi dan i čeka me dosta posla....

laku noć želim.....

- 00:10 - Komentari (46) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život prije i poslije braka

TU I TAMO VOLIM ZAVIRITI .....