SRANJE POSLIJE SRANJA

08.04.2007., nedjelja

OD ROĐENDANA DO USKRSA

hm..... prošlo je ..koliko. ?? ... skoro 2 mjeseca nepisanja.....
onda neću duljiti.....idem probati ta 2 mjeseca staviti na jednu stranicu a da sve to skupa ne bude opširno i dosadno...

godine , umor ili nešto treće
kako na početku godine tako i sada...i dalje mi se jednostavno ništa neda,
32 su mi godine i imam se pravo izvlačiti na njih.... jebi ga stari čiča...ne može on k'o prije...smijeh
Poslije posla jedva čekam da se doma smjestim u trosjed i ne radim ništa...
lijepo je to ali morate priznati pomalo čudno...
Mislim da je to ostalo od zime....ali eto vrijeme je sve ljepše i ljepše pa se stvarno nadam da ću se trgnuti , živnuti....
jer.........
šteta svih ovih silnih sprava za vježbanje u dnevnom....

posao
jedan sam od rijetkih u firmi koji stvarno voli svoj posao... i posao i uvjete koji idu uz njega.
Malo cu se raspisati pa vi procijenite sami koliko je posao dinamičan , složen i kompliciran...
radno mjesto..referent prodaje ( sektor veleprodaja ).
eto...moram stalno biti u kontaktu sa svojim VP(veleprodajnim) kupcima , ici na kave , ručkove ...sastanke..., nuditi im nove proizvode , artikle sa jedne od 100 akcija , pričati s njima , družiti se , pa opet ić na kave i ručkove i tako u krug smijehsmijeh
sad sigurno mislite ...." ah , to je opet ciganjenje , nudiš i guraš nešto da se proda ......."
" a , ne ne ! firma je dugo na tržištu i to sve ide kao po traci.....kupci sami zovu ...i traže sto im treba...ja tu samo trebam organizirati da mu netko tu robu složi i pripremi......
e da...jesam li spomenuo da moram stalno na kave i ručkove.. smijehsmijeh
i tako je netko prepoznao moj potencijal i količinu prodane robe te sam načuo da mi se sprema nešto malo jače od običnog asistenta voditelja veleprodaje....ali do tada neću o tome da ne ureknem...
moram napomenuti još jednu bitnu stvar a to je da mi je radno vrijeme isključivo od 8-16 , a kad si na terenu stigneš si i privatno obaviti kaj god trebaš.
tu je jos službeni mobitel , službeni auto , plaća ....... ,

zdravlje
.....ee zdravlje je priča za sebe...
kad je u pitanju zdravlje mogu slobodno staviti 100 uskličnika.....
ono zdebljao sam se previše i kaj je najgore sve u trbuhu....
a ništa...kupio sam shake od herbalife-a pa me interesira ima li netko ikakva iskustva sa njim.....
piše....
za održavanje težine popiti 2 dcl umjesto jednog obroka ,
a za mršavljenje 2 puta umjesto 2 obroka ( doručak i večera )..a to je malo sjeb* jer navečer kad sam gladan pijem glupi shake i jedva čekam jutro...zašto ??? da opet popijem shake...malo mi je to stvarno sjebano......
vidjet ćemo.....

moja draga N.
mislili ste da ce ovaj post biti bez nje...a ne ne dragi moji.... netko tko vam ukrade na dan 10 godina zivota a onda drugi dan vrati 15 mora biti u svakom postu... smijeh
a eto N. i ja smo dobro.....svađice , svađice lalalalala.....bez njih dan bi bio monoton....
jedan dan mi kupi ogromnog konja da shvatim poruku a drugi dan ja pečem tortu za naših 7 mjeseci...smijeh
mislim da ne treba više ništa pisati.......najbitnije je da se mi volimo...a volimo se....i ona to shvati svaki put kad izađe s curama van.. smijeh

ljudi dragi Uskrs je i moji dolje pripremaju obilan doručak , poslije još obilniji ručak a između ću održavati težinu kolačima...

SRETAN VAM USKRS !!



- 09:41 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život prije i poslije braka

TU I TAMO VOLIM ZAVIRITI .....