dvi i po litre vode

utorak, 03.10.2006.

BOLJE SAM





Haj curke! Kak ste mi komadi?!

Samo cu vam na brzinu javiti kako sam se osjecala zadnjih dana..
Dakle, kako sam se prosli tjedan ultra mnogo prezderavala, svim i svacim, pojela sam zivu prirodu, skoro pa i sebe samu, u petak me sve boljelo. Mislim na kozu, sva koza, preko cijelog tijela, pogotovo na bokovima, laktovima i bedrima, dosta je trebalo da prodem rukom, sve me boljelo a kamoli da malo jace stisnem kozu. Razlog te uzasne boli je poljedica sirenja koze, tj nakupljalo mi se novo salo i koza se sirila, i mislila sam da cu dobiti strije!

Pa sad... koliko sam se ja prezderavala, toliko sam sada smanjila obroke, tako sam u subtu i nedjelju bila na bolnickoj ok tu i tamo sam zajebala s cokoladom...
U ponedjeljak sam pojela narancu i rucak iz bolnicke, a navecer sam se tresla.
A danas sam pojela narancu, i jedan mali kolac od vislje!!! Kako mi je bilo zao sto sam ga pojela, u kurac, nisam mgla odolit onoj nasoj kuharici!!! Ali nista vise necu i nisam jela.
Sutra planiram 2 narance s malo dvopeka...
Valjda cu uspjet, jojjjjjjjjjjjjjj ja to moooooorammmmmmmmmmmmm!!!!!!

03.10.2006. u 19:51 • 23 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Pictures