dvi i po litre vode

srijeda, 27.09.2006.





Neznam sto da radim.
UH kako volim ogledalo u izlozima… salim se naravno. Tako mrzim svoje dupe sa odvratnim masnim bedrima, i svoj trbuh!!! Tako mi je bed…
Danas sam jela iskreno:
krafnu
rucak u skoli
jabuku

To je veoma dobro napram onome koliko u zadnje vrijeme zderem. Vjerojatno je to pms jer su mi izbili pristici.

Joooj cure neznam sto da radim, tako sam nesigurna i sva jadna. Ja imam slabi karakter, spor organizam, a oko mene sve komaduse!
U mojoj skoli sve cure jedu, i to dosta, one su ili anorexsicarke koje jedu samo taj rucak u skoli ili teske bulimicarke, ili fakat imaju SAVRSEN metablizam…
Ja sam i dalje sva jadna.
U domu imam bulimicarke, to sam ja znala, tj to sam prepostavljala i odmah sam skuzila jednu curu. cura se tusira 8 puta na dan. Ona ne da gura prste u grlo, nego gurne cijelu cetkicu u usta i sve ispovrati ispred nas cure. onak sve bas sve u umivaonik…

ja sam i dalje jadna… pozzzz

27.09.2006. u 19:18 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Pictures