dvi i po litre vode

ponedjeljak, 25.09.2006.

DEBELA PRASICA




Drage moje cure, meni je uzasno zao sto se nisam mogla prije javiti. Ne, stvarno nisam imala vremena, u domu sam i nemam mnogo slobodnog vremena. Dolazim iz skole oko 4 sata, imam ucenja do 6, ali ja ne ucim toliko nego peko cijelog dana ucim u pauzama jer imam ocito prespor mozak...

Idem u teretanu svakih 2 dana. Trenutno me hvata neka uzasna prehlada i nonstop ne boli glava, grlo, suze mi oci i smrcem.
Osjecam se uzasno debelo i odvratno. U razredu ima super zgodnih cura koje mi daju inspiraciju, ali ja sam tako uzasna, ja sam tako jadna, ja se neznam kontrolirati. To je nesto prestrasno...
Svugdje oko mene je ta odvratna hrana, a ja umjesto da se micem od nje, ja ju zderem ko svinja.
Poznato mi je ono o cem je rexia pisala, kako se u sebi smije kada vidi hranu na stolu, i misli se zasto bi ona to jela, to joj samo skodi. A ja sam jedna najjadnija osoba na svijetu zato jer svi oko mene vade ogromne porcije i onda se ta ogromna porcija meni stvori pred ocima i zeludac mi je tako uzasan da mi samo salje signale : POJEDI TOOOOOO!!!!

Evo tu pokraj mene sada sjedi moja cimerica, i sve ovo cita i sto je najgora zenska jede pizzu i cudi se svim ovim mojim uzasnim rijecnima. Ok, sandra reci cu ti poslije o cemu je rijec, ali brijem da ti znas sve. Rekla je da sam divljakusa, molim?! haha.. Kupila je i meni pizzu ali necu je ja pojest nego ona, pa i onako ju je ona platila. Na ovo je rekla: hahaha daaaa mogu si mislit...
Zasto proklete kile jednostavno ne mogu pasti dolje?! Uzasno mi je tesko sto je sada jesen, sada je skola i dolazi zima, i to je jedno od najgorih vremena za dijetu kako jadno. Mjesec dana prije skole sam smrsavila 4 kile, samo zato sam se potrudila i bilo je ljeto. Sve manje imam vjere u sebe, i sve manje mislim da cu uspjet.... Tu sam dosla zbog skole, i priznajem da sam u pocetku odlutala od vas i imala sam feeling da mi se cisto jebe kako izgledam! Sve je bilo redu dok me frend sinoc nije bacio u bed. Naime, pitam ja njega neka mi iskreno kaze jesam li ja njemu zgodna. On je reko da sam prije bila ok a sada kao me dugo nije vidio pa nezna! Pala sam u bed, soro sam se rasplakala pred svima u domu, i zvala sam mateu da me utjesi. I kad sam ju nazvala on me u meduvremenu zvao kako bi se ispricao...
Ocito je da anna uvjek barem mrvicu ostaje u tebi... Neznam, jedino mogu cuvati tezinu ali sumnjam da cu smrsaviti ovdje. nakon ovolikog prezderavanja sigurno cu smrsaviti na moru:

3 fete kruha sa maslacem i medom
2 salice kakaa
2 jabuke
tortica
cokoladno mlijeko od pola litre
pola tanjura pecene svinjetine !!!!!1
pola tanjura pire krumpira
tanjur juhe
salata
2 hrenovke
5snita kruha


nate kaj mi dobro, svidami se sto moda opet trazi mrvicu deblje cure, tj normalne tako da cu imati manje kompleksa!

Cure picim, cujemo se pusach!

25.09.2006. u 18:31 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Pictures