dvi i po litre vode

subota, 02.09.2006.

PA-PA




Upravo sam se vratila s koncerta-colonia...
Indira je zakon, prava macka, cvrsta ko kamen,...
Plesacice su ... nemam rijeci, nemam rijeci!!!! Tolike grudi, tanko i misicavo tijelo, dugeeee kose...
A tek onaj plesac, david, naughty
Publika je naravno bila najbolja na svijetu, pogotovo ja i moje cure, ajme kada to pocne vristat, jaooooooo!!!! party

Ovako, idem spavati jer sutra putujem u Zagreb. Bilo mi je prelijepo s vama. Ja vas volim! Jako! ja vas razmijem vise nego ikoga!
Kad sam prvi put u svom tijelu osjetila gadenje prema hrani, opsjednutost tijelom, i svako jutro vaganje, mislila sam jesam ja normalna? Ne ne, ja imam neki poremecaj, nene, sto je ovo,... Ali jebiga it feels good!!!
Slavni su bulimicari, anoreksicari, dada, oni SVE JEDU po 10 porcija na dan.... mozes mislit...cast izuzecima! Ali ja ovisna o tijelu, pa kako, pa to mogu samo slavni, pa Madonna... Jess..Christina..Lindsay.... Ja sam drukcija od ovog svijeta, ja sam cudna, ovisna o tome, glavno da se osjecam dobro, ali toliko padova, za toliko malo uspona...
A kad ono vidim vas leptirice!!!! Ima nas previse! Nisam jedina!
Drago mi je sto sam mogla s nekim pricati o tome sto jedem preko dana, a ne da se pohvlalim kolegici kako sam danas pojela samo jednu stvar, a ona okrene ocima?!!!
Drago mi je da ste shvatile, i da sam ja vas, jos vise vam hvala na predivnim komentarima, i slikama koje su mi dale inspiraciju.
Ja sam sada puna energije, one plesacice su me lupile o glavu, i sam ko puska, i idem do kraja, (ok do sredine) i nema vise zajebancijeeeee.
Cure, izlazite, zabavljajte se, plesite, smijite se, i nedajte se!!!
Zivite zivot, ispunite ciljeve, ja vam zelim svu srecu, samo jednom se zivi, zabavlja i umire! Nemojte da vam zivot bude dosadan!

Javljat cu se! Volim vas, budite dobre!
Nemojte sjebati dijetu.

Podrav!!!! Cujemo se jos naravno!

vodena
¤ßijeli kaput¤
kilostop

02.09.2006. u 00:16 • 19 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Pictures