dvi i po litre vode

srijeda, 30.08.2006.

8. & 9. dan




Falite mi.... A na zalost moram vas (razocarati) -biti cu jos s vama samo 2 dana... Naime, pocinje skola, i u subotu se selim u Zagreb, ako ikako budem mogla, nastaviti cu pisati blog ali nista ne mogu obecati. Mozda drugi tjedan ponesem sa sobom laptop ali sumnjam, strah me da ne zavrsi nekom drugom u "dzepu". Nadam se da znate da cete mi uvjek ostati u srcu jer vi ste iste kao i ja, to smo mi!

Ok, necu se vise zaliti jer bih se mogla rasplakati no
Cure moje ja vam imam jos kilo i pol manje! Ovih pola kile necu racunati, neka ostane za drugo bodovanje. Dakle, sad imam 64.5. Iskreno, sretna sam sto kilaza pada, ali nisam zadovoljna, jos uvjek imam sala na trbuhu, jos uvjek imam velike guze, i debele noge... Ma sve cu ja to srediti!

S bolnickom dijetom skinula sam u 7 dana ravno 2,5 kila. ali oslabio mi je imunitet, zadnja 2 dana imala sam "upalu uha", "upalu grla", "pokvaren zub" a sto je najbolje i doktor i zubar govore kako je sve u redu, no desna strana glave mi rastura. Eh, i bas zbog toga nisam mogla vjezbat, zijevnisam u stanju, danas mi je vec bolje, valjda cu pokusat.

Zadnja 2 dana: 26 boda, -20 zbog jela iza 18 (nisam mogla drukcije), plus 10 boda za izgubljeni kilogram
...113 boda samo!! mad

Leptirice kako vama ide? kiss mah

30.08.2006. u 11:12 • 18 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Pictures